Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2016

WISHLISTS 34

Enough with travelling and vacation, enough with all the property or car and enough with my TTC matters. Cukup dah semua tu untuk kehidupan ini. Hidup dengan apa yang ada, in shaa Allah ada rezeki lebih baru upgrade. I had achieved all them by the age of 34. Allah dah bagi secukupnya, I bersyukur sangat-sangat dengan apa yang ada. Tahun ni, tak banyak pun yang I nak wish. Yang basic aje, simple tapi deep.

1. Kesihatan yang baik - Penting ni. Untuk menjalankan ibadah kepada Allah, nak menjaga keluarga tersayang, nak bekerja siang malam dan nak tengok anak membesar setiap hari.

2. Mengerjakan umrah/haji - Kalau ada rezeki nak Haji terus :) I punye impian nak ke Mekah satu keluarga. I bersama Sayang, Juah, Mama dan Ayah. Amin! Amin! Amin!

3. Suasana kerja - Teringin sangat ada suasana kerja yang tidak cramp. Cramp dari segi emosi dan cara bekerja. I nak suasana kerja sebelum ni yang tenang tapi kerja semua habis.

4. Anak solehah - I mendoakan anak I menjadi anak yang solehah dan berjaya dunia akhirat. In shaa Allah... Amiin.

5. Breastfeed - I harap sangat I dapat breastfeed anak I kalau boleh sampai ke usia 2 tahun. Allah je tau betapa I inginkan sangat mempunyai susu badan yang melimpah ruah.

6. KURUS - Yang ini masih duniawi. Hehehehe. Macam gile dah I menggemuk sekarang. Uncontrollable dah ni. Semoga I istiqomah nak meneruskan diet. Kihkihkih.

So far, takde yang extreme sangat kali ni. Lebih kepada kasih sayang. Chewahhhh. Ape pun I nak berterima kasih kepada Mama yang telah melahirkan dan membesarkan I dan sekarang tolong I lagi membesarkan anak I.

Entah, ringkas sangat rasanya tahun ni. Takde celebration apa pun. Just me. A plain me 

:)

10 Oktober :)

1 comment:

  1. HAPPY BIRTHDAY MY FRIEND...INSYA ALLAH..SELALU BERDOA AGAR SEMUA DI PERMUDAHKAN

    ReplyDelete