Nuffnang Ads

Monday, August 10, 2015

Jom Karoke Suka Suka!

Oh my, I am soooooo into this application! I kan suka melalak, rumah takde peralatan karoke, this is my only option to sing out loud whatever song I want. Of course, I can't get all of them but a few can do also kehkehkeh. Gila best kot dapat karoke dimana saja yang ada line Internet.

The SMULE application was introduced by one of my ex-college mate. She cried her tears after hearing her voice back. Like, seriously, I never expect myself to install it on my phone. I bukan jenis yang suke main game atau jenis orang yang extreme sangat dengan application. Sejenis atau dua tiga jenis game memang I jarang nak main. Sudoku, word search are a few games that I love most. Tapi memang tak sampai tahap ketagihan. Telefon I...? Penuh gambar je kalau out of memory memang kena delete pictures hehehehe.

This is it!
I saw this video of Jessie J and Ariz Forteen in FB and I found it touched my heart really deep. Gila tak deep, I suka menyanyi! Application ni I can get it for free in App Store. Kawan-kawan dah record berbelas lagu. I mana boleh, mesti nak nyanyi jugak hihihihi. Jiwa memberontak. 3 hari lepas, terdetik hati nak install dalam telefon. I've created my id and picture in my profile but I've never get my chance to explore it. Hari ini dalam sejarah, I godek habis apps ni. Cara! 

Paling nervous, nyanyi dengan Elyana hahaha ala Elyana yang penyanyi tu lah! Gile tak excited. Tapi I paused la lagu tu sebab I tak hafal lirik! Arghhhhhhh! I kena repeat right before it comes to its end. Aah, ada due date I tengok dekat setiap lagu tu. Esok I nak lancarkan lagu, nak duet gak, and posted it in my profile. Hopefully tak padam lagi.

Follow me ok hehehehe waniesamani
Eh nak cerita, pegi lah install application ni. Dalam tu boleh pilih lagu apa nak nyanyi dan dengan siapa nak duet. I pun belum faham macam mana certain people boleh jadi VIP. Tang tu malas nk port sangat. Baik nyanyi je asalkan free. Lepas tu kan, Sayang pun bukan mainlah sukanya diaaaaaaaa! Dalam tu, lagi banyak lagu dia nyanyi dari I. Chettt!

Try tau! Install jangan lupa! Hehehehehehehe :D

macam-macam lagu ada.... search aje :)

No comments:

Post a Comment