Nuffnang Ads

Thursday, December 31, 2015

Tiga Puluh Tiga

Yeah, sudah 33 tahun bernapas di bumi Allah ni. Alhamdulillah. Terima kasih Mama Ayah, terima kasih Sayang, terima kasih seluruh keluarga yang mendoakan, terima kasih sahabat handai dunia akhirat, terima kasih kawan-kawan yang lain dan semua strangers yang mendoakan keselamatan dan kesihatan I. 

Di hari kelahiran yang ke-33 ni takde banyak yang I minta cuma 1 benda je. Dilimpahi rezeki melimpah ruah sebab nak bawak Mama Ayah ke Mekah. Aminnnn! Dah 33 tahun, takde nak kejar apa-apa lagi. Cukuplah itu satu wishlist.

Syukur juga, hari kelahiran tahun ni disambut sederhana. Mama dan Ayah belanja makan di Bayu. Sedap sangat. Terima kasih Mama, Ayah. Terima kasih jugak Sayang, sebab buat surprise dengan kawan-kawan rapat di Banglo A Famosa. Walaupun sangat-sangat sederhana sambutan ni, keindahan dan kemanisan tu yang sangat penting. Best je bila Sayang pun join untuk buat surprise kan bini demok dia dengan order kek chocolate brownies. Amboiiiii nak bagi I membesor bagai juara lettew! Hihihi tq Sayang dengan surprise yang penuh bermakna buat I. Siap ada Mumuthecat dekat cake tu ok! Terima kasih Sufiyya's Yummies.

Nampak tu! Ada Mumuthecat. Aiyevyu Chamamamuuuukkk!
Ye, dah 33. Bakal menginjak ke 34 tahun depan. Semakin pendek usia ni. Lambat laun akan dijemput Illahi. Semoga hari-hari I yang mendatang akan memberikan I kejayaan di dunia dan akhirat. I taknak apa-apa yang extreme lagi. Semoga Allah kurniakan zuriat penyambung warisan kepada I dan suami. Biar lambat, asalkan selamat. Rahsia Allah itu hebat.

Ye, 33 tahun dah menempuh macam-macam. Buat I lagi matang. Mengenal semua perangai manusia yang baik atau jahat. Mengenal susah payah kehidupan. Mengenal taubat atas segala dosa yang telah terlanjur. Semoga Allah tambahkan lagi ilmu amal dan iman di dalam diri I ni.

I tak boleh buat ayat touching macam ni nanti I sedih. Hihi. Walaupun dah nak habis tahun 2015, I tetap nak wish diri sendiri...

Happy 33rd birthday Waniesamani :)
(10.10.15)

Dua lelaki sado sedang membakor . Yang baju hitam tu I punye! Baju singlet kelabu Kecik punye hehehe
Akibat dari berkawan dengan chef. Membakor pun colorful :D 
Thanx korang! Happy birthday jugak untuk Eyna :)
I can't take my eyes off of Mumuthecat gemuk duduk atas brownies 
4 mak orang tersandar kekenyangan. Burpppp!

No comments:

Post a Comment