Nuffnang Ads

Friday, January 10, 2014

Jutaan Terima Kasih!

Terima kasih pada yang hadir. Tak kiralah dari keluarga  hingga ke teman rapat. Ucapan tak terhingga pada keluarga yang turut membantu merealisasikan Majlis Pernikahan Sazwani dan Hafizi walaupun ringkas tapi berjalan lancar dengan meriah dan cantiknya. Walaupun cerewetnya I dengan semua benda tapi Alhamdulillah..

Untuk Mama dan Ayah, terima kasih tak terhingga dengan segala pengorbanan. Tak boleh diucap dengan kata-kata. Rumah yang indah diusahakan oleh kederat mereka yang dah berusia. Sedih tengok pengorbanan mereka dan Adik. Banyak lagi yang mereka uruskan. Katering, khemah dan PA System dan perkara lain dari yang kecil hinggalah besar. Masih takde gambar I dengan Mama dan Ayah dalam simpanan mana-mana camera T____T kalau sesiapa ada tolonglah...

Untuk Abang Jais dan ibunya, terima kasih jugak untuk makanan yang sedap-sedap. Terima kasih sebab memenuhi kehendak I dan Mama dari khemah sampailah ke makanan kepada tetamu. Alhamdulillah, elok semuanya. Terima kasih jugak dengan telur. Hanya Allah dapat balas jasa kalian.

Pelamin Abang Ikmal memang cantik. Harga memang superb. Terima kasih bang! Cantik sangat, sesuai sangat, rasa puas hati. Tak sia-sia penantian selama ni hahaha. In shaa Allah, ambil lah servis dari Abang Ikmal. Mesti puas hati.

Baju buatan Kathy Fashion dari Senawang memang sedap sangat I pakai. Kain kosong dari Nagoya di Terminal One Seremban je diserikan pulak dengan manik indah dari Kak Niza, Rerama D'Zein Studios tambahkan seri lagi padanya. Kak Niza, terima kasih sebab buatkan last minute sangat manik semua tu.

Paling utama, terima kasih Ain dan Herri! Korang memang best dan gabungan paling meletup. Ain, mekap u cantik sangat hari tu. I puas hati gila-gila. Kerja u best sangat. U pakaikan I shawl pun I suka jugak. Phew! Nak puji ape lagi semua dah best sangat ni. Herri pun happening sangat. Best jugak keje dengan u all. Semoga dipermudahkan lagi rezeki Ain dan Herri. Aminnnnn!

Terima kasih jugak, semua jurugambar. Wahh, ramai sangat ke? Dari Shuttera, adik 2 orang yang sempoi. Tak sabar akak nak tengok gegambar dik. Dekat FB pun dah rasa kembang kuncup hidung ni. Hahaha. Terima kasih jugak Shamin dan Shah. Tanpa korang takkan dapat kitorang feeling retis sangat. Sap sap sap sap semua kamera nak snap kitorang termasuklah korang. Gambar-gambar pun da'bomb jugak! Bila nak siap ek. Tak sabar nak upload :D ngeeee

Keluarga dan kawan-kawan yang upload dan tag gambar dekat FB, korang memang awesome! Kawan-kawan baju marhaban, jangan pernah berhenti buat havoc ok. Kita ada lagi a few kenduri to go after this. In shaa Allah. Boleh buat baju sama lagi. Muahahaha.

Geng Marhaban ni! Love u all!
my BFF. Wondergerldix forever, beybeh!

No comments:

Post a Comment