Nuffnang Ads

Monday, March 16, 2015

Cukuplah Satu Malam!

Taknak 7 malam macam tempoh hari. Taknak operate macam tempoh hari. Taknak terganggu tidur macam tempoh hari. Taknak susah mandi best-best, lama-lama macam tempoh hari. Taknak pakai baju hijau sepanjang masa macam tempoh hari. Tak berkongsi bilik mandi dan jamban macam tempoh hari. Taknak kena injection macam tempoh hari. Kalau nak cerita, macam-macam taknak...

Kesian birthday boy kena bersapau dekat hospital ;D
Selepas seminggu menahan kesakitan, Klinik Kesihatan tak dapat berbuat apa-apa kecuali bagi painkiller saja. I dengan rela hati, membawa diri ke Hospital Tuanku Jaafar, Seremban... AGAIN! Kalau ikutkan memang tak mau. MEMANG TAK MAU... Sebab dah tau keadaan diri, confirm akan masuk ward. Dan ianya berlaku dengan sekelip mata, tak sekelip sangat. Since 11.00 pm mendaftar, 4.30 am dimasukkan ke ward. Sabar.......

Kesian bini birthday boy kena naik wheelchair 
Alhamdulillah, tak lama pun masuk. Walaupun dengan komplikasi yang menyeramkan sesetengah pihak, I discharged pada petang itu jugak. Cukuplah satu malam! Taknak banyak malam... Dekat sini nak bagitau, ward yang baru untuk Wanita dan Kanak-Kanak di HTJS sangat selesa. Compared to blok lama. Merasa, masuk Dewan Bersalin hahaha. Seram oi, tengok katil bersalin tu. Hihihihihi!

Wad baru u ols!
Terima kasih pada Sayang, walaupun menyambut hari lahir di HTJS, sanggup teman dan bawak I dan tunggu I sampai I warded. Sorry, takde birthday celebration tahun ni... Terima kasih, keluarga yang menyampaikan salam dan yang datang melawat. Terima kasih kawan sepejabat yang hadir memberi sokongan. Terima kasih pada yang bertanya khabar melalui WhatsApp dan media lain. Alhamdulillah... Samani strong lah! Hehehe.

Tak suka! tak suka! tak suka!
Pening juga kepala dapat MC seminggu. Dalam pening tu, ada something yang I dah start sekarang. I'll write about it, soon. Apa pun, kita jumpa semula doktor pakar pada 4 Jun 2015 ya!

No comments:

Post a Comment