Nuffnang Ads

Monday, March 16, 2015

RSVP : Zumba Fiesta

Kesinambungan dari Zumba Fiesta yang pernah diadakan di Putrajaya tahun lepas. I pernah buat entri pasal event ni. Bolehlah recall balik DI SINI ye. Memang best tau masa dekat Putrajaya yang dikendalikan oleh ahkak-ahkak 3 SAKA yang memang ramai followers. Untuk tahun 2015 ni, zin dah bertukar kepada Zin Juliana dan Zin Adza. Mesti best jugak tuh! 

Masa di Putrajaya yang lepas, keadaan dewan agak kecik, ruang terhad sangat. Yang hadir pulak macam nak terkeluar dari dewan. Kali ni diadakan di ILKAP, Bangi pulak. Harap ruangnya selesa dan paling penting, senang parking! Hahahaha, in case, kalau I kena drive sendiri. Tu yang kena ada parking senang. Kalau susah nanti menggagau u ols.

Kalau ikutkan, memang nak join. Tengah cari kawan-kawan yang nak pergi. Kalau sorang pun, I boleh je redah. Tunggu green light dari Sayang. Lepas tu tunggu gaji lah nak bayar kannnnn. Hahahaha. Itu yang penting sebenarnya. Untuk u ols yang nak join bolehlah call number yang tertera di gambar dibawah. Jangan contact I pulak. I cuma sampaikan je. Belum mampu lagi nak jadi organizer. Kehkehkeh. 

Jom ramai-ramai!


No comments:

Post a Comment