Nuffnang Ads

Friday, August 15, 2014

Bestnya Blook!

Refer dari blog Bouncing and Cherubic yang menceritakan serba sedikit pasal blook ni dan apa yang dimaksudkan dengan blook. Sila baca ENTRI beliau! Rasa mencengkam jiwa, keterujaan tu dah menghantui diri pulak. Untuk warga TTC, ini ialah satu compliment dimana kita share pengalaman kita dengan menceritakan kebenaran yang ditempuhi dan diharap dapat motivate rakan-rakan lain di luar sana, in a book. Sebabnya, tak semua rajin scroll blog sana sini.

Of course, bloggers dekat Malaysia ni semuanya hebat belaka dan I akui itu sangat-sangat. Kalau I takde apa-apa benda yang dibuat selain dari membaca buku memang I suka sangat explore blog orang. Syok baca kisah hidup orang, kata-kata puitis dan sambil tu boleh tengok cara orang decor blog. Sumber inspirasi. Diorang semua hardcore ok, seram I tengok penulisan yang gempak-gempak. Maklumlah I cuma insan biasa dan seekor semut halus yang merayap diatas jalan raya tar tetapi suka menulis dan menggambarkan imaginasi sendiri. Macam takde kena mengena pulak semut dan imaginasi...

In shaa Allah, I masih mencuba menarikan jari-jari ke keyboard. Untuk menggabungkan semua keindahan dalam menulis pengalaman dan mencoret kemanisan hidup. Walaupun tak sehebat mana, untuk tatapan sendiri dan suami saja. Ye, memang I have another blogger account for me but, still, it is strictly for author only. Berkobar-kobar nak siapkan blog yang ini. Ye, untuk TTC dan untuk personal interest I sendiri juga. Kiranya, ala-ala, SURPRISE! 

Nak tau macam mana rupa bentuk dan konsep blook, silalah ke puisitepijalan.blogspot.com :) Yang ini memang femes dari Fynn Jamal. Maka, tak payahlah nak terang panjang-panjang, gitu lah dianya.

p.s. walau apa pun, 'we are more than our uterus' tetap WIN! Hahahahaha best la! Nak tau apa dia kena baca dekat situ sampai habis hihi.


No comments:

Post a Comment