Nuffnang Ads

Tuesday, August 26, 2014

RSVP : Peperiksaan Online Pegawai Kastam W41

Sebenarnya I macam ragu-ragu jugak. Sebabnya peperiksaan online sebelum ni I dengar khabar angin sangat tidak berjaya bila traffic untuk pautan ke link peperiksaan mengalami kesesakan. Kali ni tak tau lah macam mana pulak masalahnya sebab ini pertama kali I nak ambil peperiksaan sebegini. Harapan kami, calon-calon peperiksaan ialah semoga SPA memudahkan segala urusan dan semoga peperiksaan berjalan lancar.

Sambung cerita balik, apa kes dah pergi Peperiksaan KPSL N27 ni dah nak buat exam Pegawai Kastam W41 pulak. Sila jangan confuse la, siapa yang faham dia tau lah sebab apa. Sekarang ni, mana yang ada exam dan layak menduduki kita kena langgar semuanya. Langgar, tunggu dan lari-lari anak je. Hari ni I nervous post berkenaan RSVP nak ambik exam, esok lepas dah selesai exam, sure nervous pindah ke nak tunggu result. Fuh fuh fuh!
Lagi sekali, doakan I jugak...
Tau tak berapa belas ribu seluruh Malaysia yang ambik peperiksaan ni nanti? Untuk yang dapat tawaran dapat tengok benda ni dekat website SPA semasa nak daftar untuk hadiri kursus. I pilih untuk berkursus pada 28 Ogos 2014 (Khamis) jam 8.00 pm - 10.00 pm di Putrajaya. Dan masih, tak ada geng. Sebab gegerl I, Fira akan berkursus pada Hari Sabtu, I tak boleh committed hari yang berkenaan dan Fira tak boleh pergi sama hari dengan I. 

Nampak tak 17k huaaaaaaaa!
Apa pun, kita sama-sama doa semuanya dipermudahkan. Untuk sukatan peperiksaan rasanya dekat email tu ada kan. In shaa Allah :) Peperiksaan online ni akan dibuat di pejabat bersama-sama Fira. Ye la, rumah mana ada Internet. Takut tak stabil je guna line telefon....

No comments:

Post a Comment