Nuffnang Ads

Tuesday, August 19, 2014

Oh, Hello There!

Introducing, my new BFF! I just love them, they were in my wishlists. Now, they're mine, officially, no doubt at all. All them are mine. Amboi, tahap keterujaan memang obvious disitu. Kalau namanya Samani, nafsu nak jugak sesuatu tu memang dah tak boleh nak kompromi. Sampai ke situ. Apa pun, syukur Alhamdulillah, Allah dah izinkan I untuk kejar dan dapatkan idaman hati I.
I dah dapat workstation idaman hati!

Alhamdulillah... nak add-on tak lama lagi :)
Alahai baru perkara asas, cukuplah. Mana yang larat, mana yang mampu. Perlahan-lahan, kalau gopoh nanti terduduk. Ada lagi yang nak kena buat ni. Bahannya ada tapi masanya belum ada. For the time being, ambik yang ini dulu boleh je. Seronok dan teruja!

Seriously, cukup dulu. Meja, dari Ikea. Dipasang oleh Sayang bila dia sampai je dari balik berkursus. Terima kasih Sayang sebab memahami keterujaan isteri u yang duk memandang je meja tak berpasang tu. Almaklum, nak pasang sendiri tak reti nak putar skru. Lagipun, tangan tak kuat. *I'm afraid of I don't feel anything on my right hand. The numbness always disturbing me* Kena tunggu yang kuat-kuat, yang balik kursus, yang reti baca diagram cara pemasangan dan kena tunggu yang ada penyabar. Hahaha!
Sukanya... sukanya... Lepas ni nak download macam-macam ni. Kena kerahan tenaga seseorang jugak. Ermmmmm...

About the table, dua kali I dan Mama turun Ikea untuk tengok kesesuaian dan kemurahan harga. Murah itu haruslah, dan simple. Kata Mama, beli yang biasa-biasa ni je dulu nanti nak pindah senang. Maknanya, bila dah ada permanent house baruuuuuuuuulah beli yang I selalu duk tunjuk pada Mama tu. Grrrrr. Geramnya, tapi, Alhamdulillah. Rezeki pada yang ini. Best je, luas jugak permukaannya, Harga? RM95 sahaja!

This is the code, kalau-kalau ada yang mencari.


Kalau orang kata tak best atau biasa-biasa je tapi I tetap rasa best dengan apa yang I suka :)

Yang diidam dah ada depan mata :)

No comments:

Post a Comment