Nuffnang Ads

Friday, May 15, 2015

SAYA JUAL HOMEMADE KEK BATIK

Actually its not really me alone, it is Sayang's thang also. Mula dijual di KPJ Seremban, di kalangan kawan-kawan. Alhamdulillah, sehingga hari ni dah ada jugak regular customer. Bukan saja dari kalangan rakan-rakan pejabat, ada juga ahli keluarga yang memang sukakan Kek Batik dari Sazzie's Sweet Treats. 

Mulanya dari sesuatu yang I suka makan, resipi tak diubah langsung, sama macam kegemaran I dan mengekalkan rasa yang I suka. Siapa tak suka kan Kek Batik. Cuma I difahamkan, tak semua orang rajin nak mengacaunya. Lagi-lagi sampai pekat. Sebab tu lah Sayang mengambil inisiatif dengan membuat Tester dan diedarkan.

Kek Batik dari Sazzie's Sweet Treats dijual dalam dengan 2 jenis bungkusan. Untuk potongan yang kecil hanya RM3.50 dan kalau berminat untuk beli seloyang pun boleh, harganya hanya RM25 sahaja. Harga ialah untuk COD sekitar Seremban sahaja ye. Setakat ni belum ada lagi permintaan dari luar Seremban. Sikit hari lagi, mungkin. In shaa Allah, doakan ye...

Inilah rupa Kek Batik dari Sazzie's Sweet Treats. Kalau berminat bolehlah hubungi kami ye!
Yang ini potongan kecil dan gemuk-gemuk lagi. Yummeh!
RM3.50 sahaja.

Rupa bentuk kalau seloyang... Yang ini customer dah siap potong-potong hihihi!
RM25 sahaja
Untuk sementara waktu, kalau nak beli memang kena order sebab, kami berdua bekerja hehe. Takde ready stock. Alhamdulillah, walaupun tempahan bermula dari sedara mara dan rakan terdekat, namun, kami bersyukur sangat Homemade Kek Batik ni mendapat sambutan. Buat tambah-tambah belanja harian hihihi.

Oh nak ingatkan lagi... Jangan lupa follow Instagram @sazziesst dan like facebook.com/sazziesst
Thank you!

No comments:

Post a Comment