Nuffnang Ads

Wednesday, February 20, 2013

Kenapa Saya Tengok Bola?

Kenapa I suka menonton perlawanan bola sepak di stadium? Sedangkan di TV memang I tak pernah menonton perlawanan-perlawanan itu. Hanya menonton dan menyorak pasukan kegemaran I sahaja iaitu Manchester United. I have a few reasons here to support my passion about football match.
  1. Outing pertama yang duduk sebelah menyebelah dengan SiDia. Alahai... rasa sweet la kononnya but it is so true! Masa tu Negeri Sembilan VS ATM dan I tak berapa kenal yang lain-lain mulanya. Dan itulah juga kali pertama I menjejakkan kaki untuk tengok liga yang ada dekat Malaysia. Big L****! Hahaha...
  2. Sebab dapat hangout dengan kawan-kawan dan SiDia jugak. It is Seremban! Apa aktiviti selain dari karoke? Ok lepak Chiang Mai. The point is, the Chiang Mai itself located at the Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi. Salah satu aktiviti sosial la kiranya :)
  3. Dapat makan kuaci. Sampai sakit-sakit jari dengan lidah mengopakye pun.
  4. Sebab goalkeeper ATM berkawan dengan rakan-rakan Paroi Jaya. This should be my MAIN REASON actually. Sebabkan friendship mereka I pun dapat buah hati. Gatal!
  5. Dapat dengar brass band ATM yang memainkan lagu-lagu menarik sambil menggoyang-goyangkan badan dan mengangguk-anggukkan kepala. Best tau.. Join us, enjoy the music, dude!
  6. Dapat tengok macam-macam karenah manusia. Ada yang cool, ada yang extreme, ada yang obses, ada tua, muda, besar, kecil...
  7. Abang jual kuaci dan air kotak dah kenal Tasha. Mesti dan wajib dia akan singgah dekat Tasha. 
  8. Selalunya dapat tiket free! Muahaha. Jahat kan :D
Mari menyokong local football scene. Mari sokong Pasukan ATM. Tak tau lah kalau goalkeeper dah pindah team lain mungkin beralih anginlah kami. Hati tak tetap langsung sebab ikut kawan.

Ah ah ah ahhhhhh!~
First time tengok ni!
Tq Sayang sebab snap kan gambar penyokong ATM ni :)

No comments:

Post a Comment