Nuffnang Ads

Wednesday, October 16, 2013

Selesai Satu Majlis

Untuk keluarga Sayang, selesai sudah satu majlis pernikahan. Alhamdulillah dan tahniah diucapkan kepada Achik dan Kak Mi yang melangsungkan pernikahan pada 13 Oktober 2013 di Laman Beringin, Istana Budaya. Cantik jugak date 13.10.13 ni ek. Tempat pun cantik. Paling best, I suka khemah sexy. Yang transparent tu. Alahai, ni yang rasa nak nikah malam. Tapi malam ada halangan sikit la untuk kami bernikah pada 28 Disember tu nanti. Ingat malam nak tido awal *KIDDING! MATI LA KALAU OMAK BACO NI* Hahahaha! Tak hagak ek  :)

Perjalanan majlis sangat lancar. Siap rehearsal, harus kena smooth. Apa-apa pun dedua pengantin memang sempoi sangat-sangat. Dengan persembahan dari Salamiah Hassan, Arja Lee, Aris Ariwatan, Rahim Maarof dan Retro Groovers, lagi meriah. Siap berjoget lambak dan percikan bunga api. Semua perfect. Pelamin tak payah cakaplah, memang cun. Bestnye bestnye bestnye! Arghhh, Jambatan Kasih pun best!

Best sangat! Terawang-awang dah ni, tak sabar nak tunggu Disember :)
Sikit gambar je upload sebab gambar lain dekat Google belambak dah. Sedikit ucapan, happy for both of you. Achik memang sempoi dengan imej rockstar dan Kak Mi memang cheerful sebab tu nampak awet muda sangat. I like! Semoga sampai ke syurga. 

Aminnnnnn...~

Alhamdulillah... dan TAHNIAH lagi sekali :)
Actually, I tumpang sekaki dengan family Sayang. Sebab Achik ni sepupu dengan Sayang. Ramai jugak ahli keluarga sebelah Aunty Pipah yang pertama kali I jumpa. Nervous bukan main. Alang-alang dah nak jadi keluarga, I join jugak. Dan berjaya jugak tengok gambar sendiri tengah melantak dalam WHI, 16 Oktober 2013 (Rabu). Tq Abang Jebat hahaha.

Ada beberapa lagi I dah upload dekat SINI

p.s. baju Kak Mi tu cun!

No comments:

Post a Comment