Nuffnang Ads

Monday, October 14, 2013

Terima Kasih, Cinta

31 is just a number! Ewahhh nak sedapkan hati taknak mengaku diri dah tua. Ok, selamat hari lahir, Samani. Macam biasa.. Tiada sambutan atau apa-apa cuma sessi tiupan lilin secara kecil-kecilan dengan keluarga sahaja. Terima kasih, Cinta Hati Intan Payung Jiwa Raga sebab ingat birthday I dan tolong belikan kek konon nak surprise malam tu :) Lovely sangat tu Sayang. Seriously, surprise u menjadi. I tak expect apa-apa langsung.. Sebab yang I tau u ni pelupa sangat. Rupanya... Ehehehe! 

Tak kisah pun kalau tak ada orang yang ingat. Cuma ucapan paling awal ialah pada 9 Oktober, katanya nak jadi yang first. Ye lah tu! Hahahaha. Doakan I pun dah cukup. Dipermudahkan urusan dunia dan akhirat. Dipermudahkan urusan rezeki. Dipermudahkan urusan ibadat. Semuanya semata-mata kerana Allah.

Untuk Sayang, Mama, Achu Nen, Yop D, Riz, Sonny dan Rain, terima kasih untuk malam yang indah. Untuk Sayang, terima kasih belikan I kek cokelat yang yummeh! Untuk Ayah dan Adik, terima kasih untuk ucapan dan doa. Untuk kawan, Zaila dan Chaa, terima kasih untuk ingatan kalian. Untuk bos, Encik Mokhtar, terima kasih sebab ada effort bagi 'hadiah' sangat bila nampak tarikh tu hehehe. Untuk Wanteh dan Salanglyn, I LOVE U SO STRONG TOO  walaupun belated :) Dan untuk pengucap pertama, tahun depan make it on October 10th la apesal lak a day before. Hahahahaha! Bengong hang ni!

See, I can clearly remember all the wishes for me. Power tak! Yerp, memang taknak publish dekat Facebook, semak nanti naik notification and all that. Kata-kata hikmat, "hanya orang yang kenal kita betul-betul tau walaupun benda simple aje pasal diri kita..." Alhamdulillah, masih ada yang kenal dan ingat siapa SAZWANI :)

Kek untuk ulangtahun kelahiran yang ke-31.

Make a wish!! Semoga dipermudahkan segala urusan dunia akhirat semata-mata kerana Allah :)





No comments:

Post a Comment