Nuffnang Ads

Thursday, June 5, 2014

RSVP : SOC 2014

Dah selesai Karnival Sukan JKR Semalaysia dan Hari Inovasi, muncul pulak SOC untuk JKR. Dan ye, Negeri Sembilan masih menjadi tuan rumah. Kali ni takde sangat kerja berat yang ditugaskan untuk I dan rakan-rakan. Cuma menjadi salah seorang ahli koir dan AJK Pendaftaran. Itu pun menjadi AJK ada shift hahaha memang ptut la tak semua boleh commit untuk bermalam di tempat kejadian kan.

I pernah menjadi urusetia di SOC pada tahun 2006 sahaja. Waktu tu Tiara Beach Resort. Sekarang dah tukar nama jadi Western Prima Inland Sea Resort. Tah betul ke tidak tu nama. Keluar dekat Google, mungkin betul la tu. Tahun 2006, I jaga pendaftaran dan hadir untuk makan malam. Kira semput jugak nak menguruskan pendaftaran pegawai-pegawai ye. Tahun ni tak sesibuk dulu. Rasa chill je. Buat keje macam biasa.

SOC atau nama Melayunya, Mesyuarat Pegawai-Pegawai Kanan, akan berlangsung Tak sila I, shift untuk I bertugas ialah pada hari Isnin, jam 3.00 pm sampai ke 11.00 malam dan hari Rabu pada waktu yang sama jugak. Marilah kita ke PD memeriahkan lagi ye. 

No comments:

Post a Comment