Nuffnang Ads

Wednesday, July 30, 2014

Penat Dah...

Bila buat itu salah, buat ini salah. Paling meyampah bila semuanya berat sebelah. Yang dibenci akan ditegur, yang disayang akan dibiarkan. Oklah, standard dekat mana-mana pun ada orang macam ni. Nak buat macam mana kan. Hidup mesti diteruskan, kerja mesti dihabiskan. Takkan mati la kalau dilayan macam ni. Hati tu memang sakit sikit, kena tahan! Kalau tak tahan nanti bolleh terbalik kerusi meja.

Haih, apa ni raya-raya cerita benda emo macam ni?? Kalau I takde perasaan memang tak emo. Lantak sana lah nak sound I ke apa, tapi sebab hati ni ada macam terguris sikit tu yang beriya menari-narikan jari dekat sini. Langkah-langkah penambahbaikan yang I akan buat ialah meneruskan kegiatan harian macam biasa dan meneruskan kerja-kerja macam mana yang dia nak.

Kalau tak tahan bebenor, mintak tukar lagi better kot daripada mintak berhenti muahahaha. Setiap hari berdoa supaya dapatlah something yang lain, dah tak kuasa nak mengadap. Mantan dulu-dulu pun kritikal gak, hebat gak teguran, tapi, tak macam ni yang buatkan I betul-betul sentap. Cepatlah I bertukar, walaupun I tau cabaran di tempat lain tu akan berlainan jugak. Pengalaman baru harap dapat membantu dan pengalaman lama I dapat jadikan sesuatu yang akan dielakkan mana yang teruk tu. 

Kesimpulannya, I takde pengalaman beraya yang hebat untuk tahun ni. Rasa tak tentu arah, rasa sakit hati, rasa emo semua memang betul mengganggu mood I. Arghhhhhhh!~

No comments:

Post a Comment