Nuffnang Ads

Friday, January 23, 2015

Jom Ber'Masala Bhangra' Di KOMBES Paroi

Saje je nak memeriahkan suasana. Tak best kalau happy sendiri-sendiri je, kena share dengan orang sekeliling. Macam biasa, setiap Sabtu malam memang ada aerobic bersama KEG Group di KOMBES, Paroi. Dan macam biasa jugak, I lah antara yang suka nak join semua sesi aerobic ni. Hihihi. Dan untuk Sabtu ini, 24/01/2015 kita akan ber'Masala Bhangra'! 

Untuk sesi Masala Bhangra kali ini, kalau nak datang kena ada syarat. Kena pakai Punjabi Suit ok! Hehe, takdelah I main-main je. Boleh je pakai kurta ke apa-apa pakaian yang memudahkan pergerakan aerobic. Dan paling penting sekali, berkasut! Jangan lah satu suit pakaian nak Masala Bhangra dengan sandal ye. Pakai kasut sukan.

Yang segan silu macam I pulak, segan nak pakai Punjabi Suit bolehlah pakai pakaian sukan biasa tapi ada penambahan sikit je. Kena bawak 2 helai sapu tangan ok. Ala, menari feeling Mohabbatein sikit la. Ada sapu tangan duk kibai-kibai. Hihihi. Comel kan?!

Kita jumpa di KOMBES, Paroi ye. In shaa Allah, kalau ada kelapangan dan paling penting kalau panjang umur dan diizinkan Allah, bolehlah kita layan Masala Bhangra bersama KEG Group di KOMBES, Paroi. Jom korang, kita meriahkan malam minggu dengan bersenam. Lupakan clubbing, lupakan merempit, lupakan melepak bergosip-gosip hahahaha! Sorry, tagline jujur!

P.S. Kemain, balik ni I nak pergi cari sapu tangan! Kehkehkeh!

Gambar dari Google

No comments:

Post a Comment