Nuffnang Ads

Friday, January 30, 2015

RSVP : Fit N9 atau Fun & Fit Zumba With RAPI


Tak tau yang mana satu. Dua-dua best, dua-dua gempak, dua-dua free dan dua-dua adalah ZUMBA! Cuma, yang mana satu I join pun, tetap dapat join separuh hari saja. Tengahari akan ke KL untuk kenduri anak buah, Boboy dan Finaz. Untuk tarikh 1 Februari 2015 ni I kena buat decision yang takkan merugikan sesiapa. 

Promote sikit. Yang penting ada KJ hahaha untung-untung dapat selfie dengan KJ nanti wey!
Fit N9 adalah yang pertama diadakan oleh Fit Malaysia di dalam tahun 2015 dan pertama kali dibuat di Negeri Sembilan. Fit Malaysia menyediakan pelbagai acara yang melibatkan run, ride, self-defense & fitness. Memang best! Sebab ada booth, ada jadual untuk semua acara dan ada photo-booth. Itu yang penting ye, photo. Untuk mengabadikan memori katanya hahaha. Ada Zumba, Jazzercise, Aerojamming, Body Combat dan lain-lain lagi. Rugi, like seriously, rugi u all tak join ni especially warga Seremban. Bawah ni ada jadual dan layout untuk Fit N9 nanti. So, bolehlah adjust masa untuk pergi sesi yang mana satu ye. 

Boleh adjust timing untuk hantar anak balik kampung dulu kalau tengok jadual ni hehehehe
Banyak gak khemah I nampak diorang dah pasang keliling padang ni memang nampak meriah! Huaaaa!~
Fun & Fit Zumba with RAPI pulak adalah acara Zumba yang dianjurkan oleh Karnival Karangkraf 2015 yang bertempat di Seksyen 15, Shah Alam, Selangor. Kenapa I nak pergi? Sebab ada kakak-kakak 3 SAKA yang hot itewww! Dan ianya adalah PERCUMA! Diulang, PERCUMA! Takkan I takmau pergi kan, punyalah best punya kakak-kakak ni. I rasa Karnival Karangkraf 2015 ni terbuka untuk semua dan jangan tanye I berkenaannya sebab I cuma nak pergi yang Zumba tu je. So, warga Shah Alam atau sekitar yang takde buat apa pada hari Ahad tu bolehlah join ye. 

Hah! PERCUMA! Percaya tak sekarang?
Mana-mana event yang I akan pergi adalah limit sampai jam 11.00 am je. Hati tu berat nak ke Shah Alam, tapi macam jauh dan tak reti jalan. Tapi dek sebab hati tu nak sangat memang gigih la akan guna Waze haha. Fit N9 pun best sebab ada macam-macam. Silap-silap dapat t-shirt pun dah kira best. Lepas tu, ada pulak booth jualan. Ok ini bahaya! Macam la Karnival Karangkraf takde booth jualan. I nak pergi Fit N9 jugak, tapi nak kena roger kawan-kawan dulu. Kalau Karnival Karangkraf dah ada geng. So..........

Which one? 

I wish I can be in Seremban and Shah Alam at one time.  Hahaha ini gilo!

No comments:

Post a Comment