Nuffnang Ads

Monday, February 23, 2015

Cantik Sangat Royal Blue

I berkesempatan menghadiri wedding Joe pada Ahad lepas. What I found was, warna baju pengantin cantik gila! Sesuai sangat dengan kedua pengantin. Masa nak kahwin hari tu tak terfikir langsung warna ini.

Cantik okay kaler u ols!
Bukan itu je, doorgifts pun cantik, pelamin pun cantik, photobooth pun cantik! Semuanya cantik-cantik belaka. I suka jugak tu konsep papan hitam lekat-lekat pastu lukis dengan kapur. Alaaaaa, zaman dah berubah betul eh. Sekarang lagi best rupanya.

Bunga ni kalau sejambak memang cun... 2 kuntum pun dah cun wey! Hehe
Dan yang best juga, dapat jumpa kawan-kawan lama Sayang yang mana, wife diorang tu la seronok sangat I berborak dengan diorang. Paling best jugak, dalam 2 kali jugak Sayang ajak balik lepas tu duduk balik dengan kawan-kawan dia. Hadoiiii hahahaha. Takpe, beli jiwa sikit. Lepas tu nk kena pergi piknik dengan kawan-kawan I pulak! Yahuuuuuu!

Sayang and friends. Ada ramai lagi 3 khemah dekat sana tak datang bergambar haha.
Ucapan untuk kedua pengantin, semoga dirahmati Allah untuk Joe dan isterinya, Lyna. Semoga sweet selalu, lovey dovey sampai bila-bila dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah dari sisiNya. In shaa Allah, ada kelapangan kita jumpa lagi yeah. Eh, kaler baju korang cantik gila! It suits you guys well. Sayang, esok anniversary kita bersanding pakai baju kaler camtu eh hahahaha!

Dapat pun selfie dengan pengantin. Yay!

2 comments: