Nuffnang Ads

Monday, February 23, 2015

KAMI di PD

Semoga hilanglah segala saka yang ada di Port Dickson dan saka yang melekat di baju biru KAMI. Alkisah, planning nak ke PD ni ceritanya dari tahun lepas. Nak bermalam la, nak bbq la, nak group photo la dan macam-macam lagi. Muahahahaha! I siap ke PD tu dengan Sayang, survey hotel murah. Tapi, saka telah menghalang KAMI.

KAMI plus plus 
Semuanya tak menjadi. Dua tarikh proposed, still, tak dapat nak sempurnakan hajat masing-masing. Mungkin semua keberatan nak tidur di PD kot. Paling mudah, buat piknik dan bbq saja. Jadi pun! Dari yang berat hati nak join, siap ada penambahan lagi! Tambah Qemal @ Babat je hihi.

Qemal yang belakang sekali tu.
I dah kata, jangan pergi pukul 4.00 pm, tengah panas berdengung. Pukul 5.00 pm just nice. Lagipun I baru habis kenduri Joe dan Lyna. Tak mungkin dapat sampai sharp jam 4.00 pm. Dah pukul 4.00 pm baru nak keluar rumah macam mana nak sharp hahahahaha. Akhirnya, berjaya jugak semua sampai jam 5.00 pm. Put lambat sikit, tapi Eyna orang last. Dan yang tak berbaju biru saka ialah Nuin, lupa ke apa tah, Put, demam dan tak kuasa nak cari baju tu, Babat pulak, memang takde baju biru tu.
KAMI - candid shot
Makanan memang best-best belaka. Maunya tak best, bila dah potluck kan... Antara tugasan pada hari tu ialah :

1. Waniesamani - Kek Batik, plastik tapau dan minyak serta serai
2. Kak Ct - kambing perap. Yummy!
3. Nuin - pinggan cawan garfu sudu plastik, tisu dan tempat bakar
4. Kecik - ayam perap dan gravy. Tak cukup cik, we want more! Hahaha
5. Reen - limau, tikar, suratkhabar lama
6. Eyna - spaghetti carbonara, puding castard 
7. Put - tit bits
8. Qemal - arang

Wow, suami I hebat lah bab mengipas hihihi 
Fairuz - Fizi - Abg Rockstar
Yang ni keje posing je la mana nak bakor-membakor kan
Semua yang turut serta memberi kerjasama yang paling baik dalam dunia. Selain makan, aktiviti paling win untuk hari itu ialah gambar lompat melompat waktu Maghrib! Best sangat. Rasa macam nak lompat lagi dua puluh kali hahahaha. Yang paling best, sebab Sayang yang snap gambor tu. Tq Sayang! Memang u layan je la bini u ni kan. Hihihi.

Amboi, Kak Maz kata I tahan napas ok
KAMI, without Nuin, with Qemal
Ceria betul wife si Hafizi tu kan?!
The boys, starring : Abg Bas - Abg Rockstar - Syah - Fairuz - Fizi
Tips untuk BBQ di Port Dickson : Kalau nak BBQ di Pantai Bagan Pinang, Batu 4, Port Dickson, ada disediakan kawasan untuk berkelah. Cuma kalau nak buat BBQ tu kena lapik supaya tak mengotori kawasan pantai dan sekitar. Jangan risau, semuanya bawah pokok. Selamat berjimba!

I love you, Sayang! Thanx for everything. Muah muah muah! Chup chup chup!
Niat nak belanja gambar lompat, tapi ada pulak makcik-makcik Arab dekat belakang tu...
Halahhhhhhhai!

No comments:

Post a Comment