Nuffnang Ads

Thursday, February 5, 2015

Fun & Fit Zumba With RAPI

One word, TAK PUAS! Huaaaaa... Senang je konsep dia kalau dengan 3 SAKA, 3 ke 4 jam pun belum tentu cukup puas. Hahaha. Actually, dalam promo dinyatakan sampai jam 10.00 am, tapi, hari kejadiannya, hanya 1 jam aje berZumba. Oklah tu, asalkan I sempat dari awal sampai ke habis. Ini je lah yang dapat mengubat hati, Nak ke Fit N9, tak dapek, sobab eh, anak buah kawen. Ku korbankan je lah... Walaupun sakit mata memandang kawan-kawan upload dekat IG dan FB.

Panas kan... nasib baik bawah bumbung hihihi
I bergerak dari Taman Melati dalam jam 7.15 am dan tiba di Jalan Sepana 15/3, Shah Alam pada jam 8.10 am. Alhamdulillah, lagi sekali, dengan bantuan Waze, tepat, cepat dan mudah untuk I sampai di Kompleks Karangkraf, Seksyen 15 Shah Alam. Dan paling penting, I drive sorang-sorang tau! Sayang terus ke rumah kenduri sebab nak tangkap gambar pengantin tengah bermekap. 

100 peserta mendaftar akan dapat gifts dari penganjur. I dapat jugak! Terima kasih Put sebab tolong register untuk I hihihi. Best sangat free gift tu, macam-macam ada... Kawasan depan Pentas Utama untuk Karnival Karangkraf 2015 tu adalah atas tar. Nasib baik I dah biasa atas jalan tar muahahaha. Selepas berZumba selama sejam, kitorang berjalan seround ke dalam kawasan pameran. Ok fine, buku murah-murah ala BBW jugak ni. Iman ada sedikit goyang. Tapi dapat ditahan. Pastu goyang lagi sebab nampak majalah Impiana. Tahan punya tahan, Put yang teruskan berjalan, I terus surrender.

Inilah Putt, dia slim, I tembam! Hummppph!
Serious lah, kalau ada lagi event 3 SAKA baik u all join, baru tau kehangatannya dan betapa bestnya diorang bertiga. Dan baru akan mengucap panjang. Hihihi! Sebab tu lah I berani cakap, tak cukup langsung sejam dengan diorang. Atas jalan tar pun orang sebat jugak. Macam tak de apa dah rasa jalan tar tu. Panas pun, silai-silau mata tu usahakan jugak nak follow steps hahaha extreme betul penerangan I ni kan. Dah-dah tak mau up lebih-lebih, go and join them. Tak tau choreography? Holoh, I ni pun tercangak-cangak jugak wey! Tapi bedal, macam biasa.... Hahaha.

Gambar buku murah-murah takde, ini je yang ada. Ini masa dah habis Zumba ye... Yang tinggi-tinggi atas stage tu model Majalah Rapi :) Wahhhhhh!
Later that day, I pulang ke Taman Melati dibantu dengan Waze jugak. Ada polis dihadapan katanya, memang ada. Nasib baik tak kena 'tembak' hahaha. Alhamdulillah...

1 comment: