Nuffnang Ads

Thursday, February 5, 2015

RSVP : Nak Pergi Wedding Joe!

Alahai, dah nak kahwin kawan sorang ni. Zaman gila-gila kita dah habis, sekarang zaman mendirikan rumahtangga. Hihi pastu gila balik kot! Kalau nak gila ajak la kawan-kawan k bahahahahaha! Kami setia menanti dan menemani. 

Sebelum ni ada jugak jumpa Joe dan bakal isteri dekat KOMBES Paroi, jogging katanya. Nak fit kan badan. Ada jugak diberitahu nak kahwin, tapi belum tau lagi tarikhnya. Tiba-tiba, semalam Sayang dapat satu Whatsapp dari number yang tak save dalam contact. Its from Joe! 

Lepas dapat Whatsapp jemputan dari Joe, Sayang terus call. Cakap dengan tuan badan baru puas sikit. Menurut Joe, dia akan menikah pada hujung minggu ini dan belah lelaki akan dilangsungkan pada 15.02.2015 hari Ahad. Alhamdulillah... 

Semoga dipermudahkan segala urusan untuk Joe sekeluarga dan ucapan tahniah in advance. So excited to go for the wedding to meet them, our old friends. Excited lebih jugak sebab Joe nak kahwin! Yayyy! 

Selamat menempuh alam rumahtangga untuk Joe dan bakal isteri. Berbahagialah! Walaupun adat resam rumahtangga ni ada ups and downs, tapi kita sendiri yang corakkan perkahwinan kita ni menjadi sesuatu yang indah atau sebaliknya. Kitorang doakan Joe dan bakal isteri kekal bahagia selamanya. Aminnnnn!

Kitorang bersama Joe yang belah kiri tu. Adoi, blur sungguh gambar lama ni. Ambik dari IG je hehehehehe

No comments:

Post a Comment