Nuffnang Ads

Monday, February 23, 2015

#syfz - Selesai Semuanya

Alhamdulillah. Lepas ni Boboy dan Finaz dah boleh tenangkan fikiran. Selagi tak selesai majlis perkahwinan memang akan terfikir macam-macam. Hihihi. Actually, mereka dah nikah pada bulan 12 dan majlis di sebelah perempuan dah selesai jugak. Cuma majlis sebelah lelaki yang diadakan sempena cuti Hari Wilayah. Esoknya dah dapat cuti tersepit dengan Thaipusam.

Anak-anak buah bersama Pak Teh dan Mak Teh gojes muahahahahahahaha 
I datang memang dah lambat. But not really that late, still belum ramai orang dan pengantin tak sampai lagi. Parking pun mudah lagi. Lepas balik dari event Zumba di Karnival Karangkraf 2015 terus I bergegas bersiap dan ke majlis ini pulak. Letih dan seram sejuk semuanya satu macam punya rasa. Tapi, berjaya jugak I atasi hahaha tu lah gatal pergi Zumba lagi kan dah letih :D

Berdiri sama tinggi betul la korang ni.. Melangit tingginya.
Majlis perkahwinan Boboy dan Finaz ni sangat simple dan bersederhana. Semuanya just nice. They really had good food. Tahniah kepada team caterer yang menyediakan makanan. Pantas. Belum habis makan pun diorang dah nak clear kawasan. Hihihi. Itu yang sebenarnya, tetamu yang hadir nak good food that have been prepared by good caterer. 

Kek tu selepas majlis telah dikorbankan oleh I dan Kak Lynda. Sodap!
Sayang pulak dah ditugaskan untuk jadi official photographer. Amboih, hebat sangat bunyinya, official ye. I belum edit lagi kesemua gambar. Photoshop buat hal ye. Nasib baik dapat diselesaikan. Dan I akan usahakan mengedit semua gambar sebaiknya, Chewah, macam poyo dah statement macam ni. Kepada pasangan pengantin diharap bersabor ok. Bukan pengantin je, uncles, aunties, cousins semua dah bising dekat Pak Teh ni, mano gambar ehhhh! Hahahahahaha padan muka u :D

Anak-anak buah Mak Teh lencun ye korang.. Syok la kan main dekat playground
My favorite picture of Ayish, Alya, Afan
Kitorang betul-betul lepak dekat dewan tu sampai ke titisan terakhir. Kena balik awal, sebabnya Sayang nak kerja malam. I terus balik ke rumah dan siapkan barang dan Mumu untuk dibawa balik ke Seremban semula. Segalanya telah Allah permudahkan. Sempat je Sayang nak ke pejabat. Dan Mumu pun, walaupun dia melakukan sejenis proses penyahtinjaan secara berhemah di dalam kereta, kitorang sampai ke rumah dengan selamat.
Kemain Mak Teh dengan Ayish main kiss-kiss ni haha
Daniel dan Pak Teh
Dik An, pengacau Mak Teh dengan Pak Teh nak selfie kan! Grrrrrrrr. Hahaha 
Kami the bebiras. Bersama Kak Lynda, Nad dan Adam
Alhamdulillah dan tahniah kepada pasangan pengantin dan keluarga tersayang. Juga kepada keluarga Finaz yang datang jauh dari Johor. Semoga hubungan yang terbina antara 2 keluarga ini terjalin dengan penuh kasih sayang dan rasa hormat menghormati sampai ke syurga. Semoga pasangan pengantin menjadi hamba Allah yang beriman dan ibubapa yang baik kepada junior mereka kelak. In shaa Allah, ada rezeki nanti kita pergi bercuti bersama ye. Eh jadi ke ni? Hahahahahaha!

Ok bye!

Belanja la satu gambar pengantin lama. Ok bai again!

No comments:

Post a Comment