Nuffnang Ads

Tuesday, June 2, 2015

Get Well Soon, Sayangku...

I've known her since she was in her secondary school. I used to have a very very very good relationship with her before. We shared almost everything. I'm so lucky to have a special girl like her. Of course, my love towards her is thicker than blood. Although, she is not my biological sister but all I can say is, she is way more special than anyone else.

Terkejut, dapat berita Kakak dimasukkan ke wad. Due to some O&G things di KPJ Seremban. Itu pun I tau pasal Sayang sendiri yang attend untuk kes ini. Alhamdulillah, pagi yang I pergi melawat, Kakak akan ditolak ke Dewan Bedah pada jam 8.00 am. Lepas tu, I dah tak tau apa-apa perkembangan berkenaan dengan Kakak lagi. Cuma satu doa I agar dipermudahkan segalanya untuk Kakak. Berpeluang juga jumpa Mama dan Babah after a few years

Semoga kesihatan Kakak selepas ni bertambah baik. Memang I tau dah lama pun sakitnya, now baru nak operate. Takpe, Allah sayang sebab tu dia bagi ujian sikit. Kalau kita tak pernah merasa sakit, kita takkan faham betapa indahnya 'pelangi yang muncul selepas hujan' dan I percaya, Kakak akan kuat menempuh segala ujian kasih sayang dari Allah. Lepas dah operate pun jangan lupa pantang elok-elok... Kalau tak pantang, lihatlah diriku yang tembam ini hahahahaha! 

Diharap selamat lah semuanya untuk Kakak. Diharap Allah mudahkan semuanya untuk Kakak. Diharap Kakak mendapat sembuh seperti sediakala dan menjalani kehidupan macam biasa semula. Paling penting, bersangka baik dengan Allah... Jaga diri, ok! Semoga Allah pelihara lah adikku yang sorang ni. Aminnnn.

Get well soon, Sayangku.

Love,
Kak Wanie :)

Kiri - Kakak, Kanan - Adik

No comments:

Post a Comment