Nuffnang Ads

Monday, June 15, 2015

SAYA JUAL HOMEMADE CARAMEL POPCORN

Nak cari tit bits? Nak cari goodies untuk door gift? Boleh follow :

Instagram @sazziesst 

Selain daripada Homemade Kek Batik, sudah selangkah lagi Sazzie's Sweet Treats dengan Homemade Caramel Popcorn. Alhamdulillah, semakin hari semakin ada peminat dan ada saja tempahan dari rakan sepejabat, keluarga dan tak kurang juga ada dari media sosial. 

Bermula dengan something yang I suka sangat makan kalau pergi tengok movie, sekali ada kawan buat majlis aqiqah untuk anaknya dan ada door gift popcorn yang colorful. Hati sangat sangat sangat terpaut. Cuba buat, cuba makan, cuba market dan cuba jual. Tak sangka ada peminat. Sampai ke hari ini, tak menang tangan, rezeki Allah bagi.

Sazzie's Sweet Treats menjual homemade caramel popcorn ni dalam 2 saiz saja buat sementara waktu untuk menjaga kualiti popcorn ini. Saiz lain belum ada lagi buat masa ni. Yang biasa kami jual ialah seperti di bawah ini.

Saiz kecil
RM3.50 sahaja

Saiz yang kedua ialah saiz yang sesuai untuk dibuat door gift, lengkap dengan sticker dan harganya yang sangat berbaloi-baloi.

Tempahan terbaru yang kami terima untuk size door gift.
RM1.50 sahaja.
Kalau nak tester dan nak tempah terus bolehlah call terus nombor telefon yang tertera ye. Itu nombor telefon Encik Hafizi. Dia akan membantu hehehehe. Sama jugak kalau Homemade Kek Batik by Sazzie's Sweet Treats pun boleh saja berurusan dengan Encik Hafizi. Jangan segan-segan, nak dapat quotation dulu pun boleh saja.

Tapi nak bagitau awal-awal, kami memang COD sahaja ye kawasan Negeri Sembilan dan sekitar yang berhampiran. Setakat ini tiada pengeposan, takuttttt! Hehehe. Kalau nak datang ambil sendiri pun boleh saja. In shaa Allah, apa-apa bincang dulu hihihihi. 

Jangan lupa like page

SAZZIE'S SWEET TREATS di Facebook ye.

No comments:

Post a Comment