Nuffnang Ads

Saturday, November 24, 2012

Hari-5 Wad 2A

Ye I memang takde keje lain sebab tu I update blog macam orang gile. Hahaha. I nak buat apa. I dah puas tidur. I dah puas makan. I dah puas rehat. Let the fingers do the writing and the brain do the roaming (macam salah pulak pepatah ni..)

Hey ho! Proudly say thank you Allah for the great day ever. I can walk. I can go to the toilet by myself. I can get up from bed and I can even fart! That is the worst part of having this laparoscopic procedure. Mr.Syafri and Ms.Farizan and a few surgeons did told my mum about it.. Betul ke diorang kembungkan perut I dengan satu gas. Oh yeah I guess so. I tak boleh berhenti mengeluarkan gas then I tanya doktor in charge. She said its good so that the gas will get out! Ok rumours itu betul. And its not a rumours but its a fact.

Happy hari ni I ramai visitors. Wanteh, Anyah dan 2 orang kawan beliau, Tok Chah, Aunty Na, Achu Nen, Yob Dee, Sonny Boy, Fura, Fira, Adik Kak dan Efa (gepren beliau). Paling kelakar Safura boleh pegi HKL ye itu sangat bad idea Fura bila u tak tanya exactly dekat hospital mana seseorang itu berada but u've made it girl! At last u sampai jugak sini. Atas bantuan peminat tegar I hehehe.

Malam ni Mama tak teman I. Kesian tengok Mama tak larat. For sure kalau I duduk wad kelas pertama I minta SiDia je teman I. Ada jugak doktor bagitau esok akan dressing I pagi-pagi dan mungkin tengahari I boleh discharge! Hoorey! TQ Fura bagi I balloon! Muah2. Love u :)

No comments:

Post a Comment