Nuffnang Ads

Thursday, May 29, 2014

Kek Sufiyya's Yummies

Happy birthday Ayah! Happy birthday Baba! Yes, my father and my father in law share a birth date. What a coincidence. Memang terkejut yang amat. Sama date tapi lain tahun. Baba tua dalam 7 ke 8 tahun dari Ayah. Fuhhh! Senang ni setiap tahun boleh gather both family untuk celebrate.
I love you Ayah. No matter how many wrinkles spread on your face, u are always be my favorite hero :)
Tahun takdelah celebration berdua mereka. Cuma Mama tempah kek untuk Ayah dan pass sikit pada Baba. Rainbow cake buatan Eyna. Memang best wo! Harga affordable. Standard la rainbow cake ialah butter cake yang disusun mengikut warna pelangi. Cuma layer dengan cream cheese ke ape tah itu I tak tau. Mama teringin sangat kek ni. Sebab tu beriya mintak Eyna buatkan. Kebetulan Eyna dah agak sembuh dari sakitnya dan Eyna bersetuju nak buatkan. Thanks Eyna, memang sedap dan cantik kek ko. Mama dengan Ayah suka sangat. Alhamdulillah... Sayang pun suka tapi Sayang tak leh makan telur! Too bad for him... 
Dengan lilin colorful tu lagilah cantek kannnn~
Untuk kek kedua dalam masa seminggu jugak I order. Iaitu chocolate cake biasa je tapi ada pagar Kit Kat dengan taburan M&M's! Ya Allah.... Leleh gila I tengok kek Eyna buatkan ni. Dia yang paling best bila cuaca panas dan pagar-pagar semua nampak melted lepas tu kek tu jadi berkilat-kilat. Arghhhh! Tolong hilangkan imaginasi I ni. Kek kedua ni untuk reunion. Sebab tak tau masak dan tak tau nak bawak apa tu yang tempah kek saja. Muahaha.
Terkonang-konang lah kek ni!
So, untuk lebih perisa, lebih pattern mengikut citarasa anda masing-masing bolehlah hubungi Eyna. Dalam kawasan Seremban dan sekitar. Eh, lokasi tu I main bubuh je kena tanye la pembuat kek tu boleh deliver sampai mana. Sebabnya rainbow cake I pergi ambil sendiri di S2 Heights.
Cutting pagar lari sikit, tah macam mana I bawak dalam kotak tu.
Cutting pagar lari boleh adjust lagi kalau pagar lari?????? 
Kalau tak sedap... Memang I tak review. Renung-renungkanlah... Hahaha macam mengugut pulak eh.

No comments:

Post a Comment