Nuffnang Ads

Monday, May 5, 2014

Wake Up And Workout!

Pertama sekali, terima kasih lagi sekali Chor sebab concern dengan aktiviti I untuk berdiet. Jasamu selalu ku kenang. Bagi semangat dan tips-tips. Bila share info ni yang jadi best ni. Kamu pun dah kurus ke sekarang? Ye la, gambo latest kemut-kemut nak share kat FB. Pastu Instagram pulak private, retissss sangat! Hahaha sila terasa :)

Kat sini I nak share gambar dari website kevinzahri.com yang sangat-sangat senang untuk kita ikut. Mane tidaknya, kalau rasa terbeban sangat nak ikut Jillian punye workout, jom la cuba benda mudah-mudah dulu. Mudah tak mudah lah, hopefully dapat bertahan dengan semua workout dari Kevin Zahri ye.

Mampu ke I buat crunches tu? Nak tau, jom datang rumah I muahaha!
Best sangat! Walaupun sakit, perlu diteruskan jugak. 
I love doing this third workout. Takde babit-babit perut I ok. Kalau usik perut memang nangis.
Gegerl, pernah dengar tak orang kata nak body lentik sila buat squat! First time memang rasa ragu-ragu dengan apa yang kita buat. Bila dah tau teknik tu rasa syok wo buat. Jangan salah teknik ye, tanyakan pada yang pakar cara-cara yang betul untuk squat. Lepas tu barulah boleh buat selalu. Sambil tengok TV ke, sambil tunggu goreng ikan ke.

Girls, benda macam ni buat dekat rumah je. Biasakan diri. Bosan-bosan boleh jumping jacks, ataupun sediakan je skipping rope.

GOOD LUCK!

No comments:

Post a Comment