Nuffnang Ads

Tuesday, May 27, 2014

The New Me!

Semua orang ada their own 'brand new me' kan dalam any situation yang tiba masanya bila, "I need to change to be a better me" dan kita pun bersedia nak melangkah tanpa ada keraguan. Me, myself pun nak ada macam tu. Bukan kerana orang lain, bukan kerana nak menunjuk, tapi kerana Allah semata-mata.

Zumba pun Zumba juga. Exercise perlu untuk kesihatan jasmani. Sama juga dengan diet. Untuk membolehkan kita hidup secara sihat. Perlu jugak kita titikberatkan kesihatan rohani. Bagi stabil sikit, dunia akhirat.

Semoga apa yang akan I mulakan pada hari Sabtu ini akan mendapat keredhaan Allah. Dipermudahkan urusan, diterangkan hati, dilancarkan lidah. Semoga I terus Istiqomah dalam melakukannya. Hanya diri I sendiri saja yang tau setakat mana kemampuan diri I dan bukan orang sekeliling.

Serius, I dah mula rasa gementar. I dah mula rasa seriau. Sebabnya, mereka yang ada pastinya hebat belaka kalau nak dibandingkan dengan I yang baru bermula. Takpe, Allah ada dan Allah akan bantu. In shaa Allah dimudahkan untuk I.

Redha, segala aktiviti hujung minggu dikorbankan. For a short time only, sampai dah elok :) Lepas ni baru boleh beraktiviti semula.

Go Samani!

No comments:

Post a Comment