Nuffnang Ads

Wednesday, November 12, 2014

RSVP : Kursus P&K 2014

ATTENDING! Sebab ni ialah department I, so, penyertaan diwajibkan. Paling best nak join sebab I pun terlibat jadi urusetia dan jadi tukang tangkap gambor. Amboi, ada skill lagi ke nak menembak ni? Macam dah kureng je. Harapnya dipermudahkan.

Kursus ni merangkap semua kakitangan Bahagian P&K. Semuanya adalah dalam 40 orang termasuk Pengarah. Tahun lepas diadakan di Pulau Pinang. Tahun ni pulau jugak, Pulau Langkawi. Alhamdulillah, rezeki lagi nak ke Pulau Langkawi. Tapi kali ni berkursus. Walaupun tahun depan bulan Januari I akan ke sana jugak dengan Mama, Acu dan Sonny. Yang berbezanya cuma kalau dengan pejabat, dari Seremban naik bas le.

Kami akan bertolak esok malam dalam jam 10.00 pm menaiki 2 buah bas untuk keselesaan. Macam biasa, mesti akan sampai awal pagi di jeti. I pun dah ambik banyak order ni dari kawan-kawan. Tak sabar gila nak berjalan sambil membeli belah orang punya barang. Sendiri? mungkin tidak.. Peruntukan ciput. Kena simpan lebih untuk next year

Sayang akan tinggal berdua dengan Mumu. Semoga Allah lindungi mereka dan pelihara kesihatan dan kesejahteraan Sayang dan Mumu. Semoga perjalanan I selamat jugak pergi dan balik. Nervous sangat sebab tak tau dapat bilik dengan siapa. Surprise katanya... Harapnya De Baron Resort ni akan meninggalkan kenangan manis-manis belaka untuk kami. 

Kamera pun dah diambil dari Bahagian Arkitek. Dan rasanya, SJ4000 pun akan dibawa jugak. Malam ni dah kena mula packing. Sebab esok sempat ke??? Mesti mengelabah... 

P.S. Makan malam hari Jumaat tu ada karaoke. Sempat ke tukang tangkap gambor nak genggam microphone? Haha

No comments:

Post a Comment