Nuffnang Ads

Monday, December 8, 2014

RSVP : Grand 3 SAKA

Akhirnya! Setelah bermain-main dengan tarikh, I dapat jugak join Grand 3 SAKA yang akan diadakan di Stadium Melawati Shah Alam. Hati mula berbelah bagi bila teringatkan wedding Boboy dan Finaz ni Johor. Rupanya majlis akad nikah akan berlangsung pada petang 26.12.2014. Syiok! Bermakna, 25.12.2014 bolehlah I ke party Zumba! Fuh fuh fuh.

Mula-mula tu I pandang je gambar yang Kak Eija duk share tu. Dalam hati simpan je la keseronokan dan keterujaan nak join tu. Dek ingatkan kenduri, tu yang I lepaskan je party ni... Dalam pada tu, I push jugak Sayang untuk tanya nanti majlis Boboy berapa haribulan. Tak sia-sia pertanyaan I tu secara paksa. Dapat tarikh sebenar terus I Whatsapp dekat Kak Eija

Bayaran pun dah buat. Nombor tiket pun dah dapat. Lepas ni bolehlah siap-siap nak pakai baju apa. Sebabnya, party kali ni semua gegerl je. Tu yang best! Macam yang di Putrajaya I pernah pergi, syoknya sangat bila kita semua bebas nak pakai apa pun. Tapi bila keluar terus semua bertudung litup jubah besar-besar. Hihihihihi.

Korang, kalau nak pergi bolehlah refer pada gambar di bawah ni ye. Lengkap ada semua details. Dan yang paling penting.... Orang Shah Alam... JOMS! Nantikanlah gambar tergedik-gedik I sambil selfie nanti. Maklumlah, geng semua tak minat nak pergi haha.

Belum cuba tak tau... baik try skali mesti ketagih. Diorang ni best!
p.s. I dah dapat tiket! Yay!

No comments:

Post a Comment