Nuffnang Ads

Friday, February 7, 2014

Kahwin Oh Yeah : Video Kahwin Fizie & Wanie Yay!

Awesome! Cun dan sempoi sangat. Terima kasih Herri merealisasikan highlight video yang best ni. Terima kasih keluarga dan kawan-kawan yang sporting. Video ni adalah highly recommended untuk semua bakal-bakal pengantin. Bak kata orang, dah tak zaman video panjang-panjang record semua orang merenjis. Cukup sekadar highlight yang penting sahaja.

Guys, boleh request pada Herri anda nak lagu apa dan moment yang macam mana. Its on you. Tapi dalam kes video kami, semua on Herri. Kami serahkan 200% semua creativity dan trust pada Herri sepenuhnya untuk tolong kami abadikan video pernikahan dan persandingan ini. Dan hasilnya, dangg! I puas dengan hasil kerjanya.

Untuk B2B a.k.a bakal pengantin di kawasan Seremban kalau nak khidmat Herri mengambil video amatlah dialukan. Sila tengok video kami di bawah ni dan hubungi Herri secepat mungkin untuk tempah tarikh korang. Frankly, kami ialah pengantin pertama yang dirakam dan for sure, there will be more good things to come for next video. Memang I takkan teragak-agak nak promote Herri pada orang lain.

MAJLIS PERNIKAHAN


MAJLIS PERSANDINGAN


Sumpah jahil! Menulis, mungkin I berbunga-bunga baitnya. Tapi bab teknologi, arghhhhh~ Hahahaha Sebenarnya I tak reti nak upload video tu dari YouTube ke sini. Pandai-pandai lah click link di atas ye.

No comments:

Post a Comment