Nuffnang Ads

Thursday, April 17, 2014

RSVP : Reunion Ex-KYPM Bangi Batch 2000 - 2002

At last! Akan ada reunion untuk kitorang, ex-student Kolej Yayasan Pelajaran MARA Kampus Bangi (sekarang Kolej Poly-Tech MARA) untuk batch Tahun 2000 - 2002. Masa ni kitorang ambik Diploma Pengajian Perniagaan yang franchise dengan UiTM. Ada jugak program JAD (Japanese Association Degree), program matrikulasi dan Pra-Perdagangan dengan Pra-Perakaunan. Tapi sebab kitorang ni berapa kerat je tu yang jadi rapat. Sebab 2 ke 3 course aje. Bukan ramai pun...
Sopan santun je kan kitorang :)
Memang best duduk Desa Siswa Raja Nong Chik dekat Teras Jernang, Bangi. Pergi kelas jalan kaki ramai-ramai. Kalau pagi dapatlah naik bas yang kolej sediakan. Semester pertama I duduk dengan Anis dan Diana. Masuk semester 2, diorang pindah ke Kampus KL. I pun berpindah duduk dengan jiran sebelah bilik iaitu As dan Arwah Intan (meninggal dunia beberapa tahun yang lepas akibat denggi. Al-Fatihah) yang memang dari kampung dan sekolah yang sama.
Intan dan As. I miss u both!
Time ni la fun fun fun bermula. Macam-macam kitorang belajar, bukan belajar yang dalam kelas je tau. Maklumlah first time lepas habis sekolah duduk berjauhan dengan family. Dapat pulak pinjaman MARA setiap bulan. Memang habis seluruh KL dan Selangor kami tawaf. Orang takde kenderaan, masa tu kan Bangi ada UKM, student ramai, perkhidmatan kereta sewa pun banyak.
Lecturer kitorang!
Alahai... Rindu giler masa ni kanak-kanak sangat muka kitorang hahaha!
So far, zaman kolej memang sel-sel otak sedang berhubung. Hahaha kalau nak cerita memang panjang lebar. Nanti sambung cerita lagi. Apa yang penting, sejak dah jejak kasih, sejak dah ada group dalam WhatsApp kitorang memang tak sabar nak buat reunion gathering. Cadangannya ialah :

Tarikh : 25 May 2014 
Hari : Ahad
Masa : 11 am - 5 pm
Tempat : Clubhouse, Sri Carcosa Seremban 2
Menu : Potluck

Haih, macam mana la rupa masing-masing. Riang dah hati ni. Walaupun I dengan geng-geng lain memang gerakan underground sangat tapi kitorang menyambut baik la majlis ni. Mungkin I akan usulkan untuk ajak sekali kawan-kawan lain yang masih contact. Dalam FB ramai lagi yang tak masuk dalam group. Tu yang rasa macam tak berapa nak lengkap.
Konvo @ PGRM Cheras 
Actually, ini post untuk RSVP majlis reunion tapi kenapa ada gambar memori sekuntum dua rindu yang mekar di laman entah! Hahaha~ Apa pun u all memang the best!

No comments:

Post a Comment