Nuffnang Ads

Tuesday, April 29, 2014

RSVP : Sekali Tiga!

Attending! Of course lah sebab dah lama gila tak makan nasi kenduri. Paling cool, hari Sabtu pergi Zumba Fiesta, hari Ahad pagi naik Broga, hari Ahad tengahari ada 3 jemputan kahwin. Best wey, best. Harus pergi sebab semua ni office-mate yang dah pangkat ibu dan ayah I aje. Semua memang dah lama kenal. Semua kena pegi weyyy!

Kitorang dah susun jadual. Konon nak konvoi dengan kawan-kawan pejabat. Dah fikir mana rumah first, mana rumah last. Adakah ini cheat day untuk I? Muahaha macam la hari-hari tak cheat day. Puii!
Jika diizinkan Allah, I dan suami akan hadir ke perkahwinan anak Kak Midah, anak Kak Sal dan anak Pakcik Rahim. Paling best, semua majlis adalah belah lelaki! Kebetulan, tarikh pun sama. Dah siap bawak balik kad jemputan dari office dan ada nombor turutan. Muahahaha.

Disebabkan Kak Midah dan Kak Sal duduk dekat-dekat di Taman Tuanku Jaafar, kitorang akan ke sana dulu. Ikut perancangan nak ke rumah Kak Midah kemudian barulah ke rumah Kak Sal. Last sekali, barulah ke Taman Panchor Jaya untuk ke rumah Pakcik Rahim. Nasib baik Seremban bukan macam KL. Nak ke mana-mana semua kena ikut highway. Seremban senang. Dekat aje.

Ok dah, tunggu je la gambar gojes we ols hahaha macam bagus je gojes.

No comments:

Post a Comment