Nuffnang Ads

Wednesday, December 5, 2012

Intai Sikit 2013

I ada banyak wishlist! Tercapai atau tak itu belakang cerita janji cita-cita tinggi sampai ke langit. Bak lagu Dato' Siti Nurhaliza, "kalau tinggi untung jadi bintang, kalau rendah masih jadi intan".. Correct me if I'm wrong. Banyak perkara hebat akan berlaku bila masuk tahun baru nanti contohnya tempoh tersebut akan tamat dan I memang kena ambil dokumen penting yang nak sahkannya. Awak yang berkenaan, dengan rasmi juga saya akan melupakan segalanya walaupun hakikatnya dah berbulan lepas saya anggap awak tiada...

I nak jadi penjawat awam yang baik! Tahun 2012 banyak cabaran dengan masuk hospital la masalah negara la Perang Dunia la macam-macam. Tahun depan disiplin akan ditingkatkan dan kerja akan dilaksanakan seHalal yang mungkin. Siapa nak sakit? If only I could turn back time, macam-macam akan I ubah but it's too late. Dugaan Allah :) Ini yang I cuba belajar, untuk menjadi lebih redha dan tak merungut-rungut. Astaghfirullahalazim... Jauhkanlah I dari sifat macam tu.

Semoga tahun 2013 akan jadi tahun rezeki berganda juga kalau nak simpan duit dan ikut jejak langkah Hani. Makan 4,5 tahun jugak kalau tanya pada diri I bilakah masanya. Belum bersedia buat masa sekarang. Biar Allah tentukan. Sambung belajarkah I? Mula ada kearah itu.. Survey dulu, yea!
Intai sikit-sikit nanti lama-lama jadi bukit. Gambar tiada kene mengena dengan I atau SiDia hanya suka tengok kebahagiaan macam ni :)

Berangan tak salah kan

No comments:

Post a Comment