Nuffnang Ads

Thursday, December 20, 2012

Ketagih Buku-Buku

Dah masuk kali ketiga I pergi BBW dekat Mines. Puas, walaupun ada buku yang I tak jumpa lagi. Tapi sampai 23 Disember 2012 saja ye. Lepas ni no more. Mari beli banyak-banyak dan stok baca untuk setahun. Hahaha satu buku pun belum dihabiskan. Itu yang menjadi kecelaruan di otak SiDia.

Keghairahan menjadi-jadi bila tengok keadaan dalam exhibition hall tu penuh dengan buku. Fuh turun naik nafas. Bukan senang nak dapat buku yang hard cover dengan harga yang sangat sangat sangat sangat affordable. Burppppp! Alhamdulillah. Dengar DJ tadi berchot-chet katanya weekend ni kemungkinan 60 jam lagi. Pening sudah... Yang penting dah book SiDia untuk hari Sabtu ni. Senyum lebar sampai medula oblongata. Ketagih. Dalam handbag sentiasa ada buku and they should organize more exhibition like this to enhance our reading power, ang buying power also!

Kebanyakan buku I beli dari bahagian Health & Beauty, Home Decoration dan Self-Enhancing kononnye nak memantapkan lagi diri sendiri dan relationship. And I'm being serious, to go through a serious relationship, with a serious man on earth. Mula merapu kerapu penyapu.

Banyaknya buku nak kena review. Banyak jugak rak nak kena beli (masih belum habis berbicara soal rak buku). Dalam perancangan, nak pergi Ikea dan cari tempat sesuai untuk meletakkan sang buku-buku itu.

Happy boy with his gf's books! Haha

No comments:

Post a Comment