Nuffnang Ads

Monday, March 11, 2013

RSVP : Hadir Hari Bahagia Tasha

Kad dah dapat, kain dah beli, baju dah tempah, bachelorette best giler dan orang yang makin nervous ialah I. Kenapa nak nervous sedangkan I hanya seorang 'maid of honor' aje. Nampak sangat dekat situ I paling excited kerja-kerja kahwin ni. Honestly I memang suka kerja nak kena cari pelamin, catering, baju cantik-cantik, hantaran dan kad kahwin. Sangat rugilah seorang manusia yang melepaskan persiapan perkahwinannya 100% diuruskan oleh wedding planner maupun orang lain. Tak puas!

I dah tempah baju untuk reception Tasha di Shah Alam pada 6 April 2013. Tapi hari pernikahan Tasha yang dekat Seremban pada 23 Mac 2013 belum lagi I decide nak pakai baju apa. Guna yang dah sedia ada saja. Kalau boleh nak sedondon dengan SiDia baru matching kan :)

I memang excited dengan wedding ini ye. Sebabnye Tasha ni kategori sepupu rapat I dan kitorang dari kecik memang dah bersama buat baik ke buat jahat ke buat gila ke. Hahahaha. Semua benda sama-sama. Eventhough masa majlis I dulu pun Tasha bersama susah payah dengan I jadi maid of honor jugak.

Dekat rumah Wanteh semua dah busy. Kad tengah diedarkan, doorgifts semua tengah dibalut-balut dan tailor Tasha pun tengah jahitkan beads bajunya. I akan menghadiri kedua belah majlis. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Sengaja entri ni takmau I letak any pictures sebab nanti marah pulak pengantin sebab tak surprise kan :)

Apakah akan ada majlis lagi untuk I? #mukamerahpadam hahaha datanglah kegedikan I tuh!

No comments:

Post a Comment