Nuffnang Ads

Thursday, October 2, 2014

RSVP : Hadir Kursus Pengurusan Tatatertib

Inilah akibat kursus tak cukup 7 hari. Makanya, apa yang ada depan mata akan disebat saja. Dan, mana-mana ada kursus pun akan dihantar saja. Kali ni I akan menghadiri Kursus Pengurusan Tatatertib. Partner in crime ialah Dell dan kami akan pergi menaiki kenderaan jabatan. Tak mampu nak drive jauh-jauh nun ke utara tanahair. Letih gilos.

I akan ghaib sementara dari alam cyber dalam masa 3 hari nanti lah ye, macam biasa. Selama ni PC di office dan di rumah je tempat melampiaskan rasa nak menaip. Kali ni berkursus tanpa apa-apa device yang membolehkan I melayari Internet, kena keras je la kot! Huaaaaa bosannye......

Kursus akan diadakan di Copthorne Orchid Hotel yang berlokasi di Tanjung Bungah, Pulau Pinang. Awwwww, I dah tengok dekat Google, ianya tepi laut dan ada pool. Adakah kemungkinan I akan berendam nanti? Tak kira la rendam ke tak ke, bikini tetap kena bawak nanti takdelah kempunan sangat bila dah sampai dan termenung je tengok air yang biru dan tenang itu. Hahaha. 

Back to main purpose, nak berkursus, nak berkursus, nak berkursus! Tapi feeling bercuti tu pulak yang over sekarang. Maunya tak feeling, dah terbayang Jeruk Pak Ali, tak sabar nak tangkap gambar dekat Penang Street Art, terliur-liur Nasi Kapitan, dah terbau Sotong Kangkung dekat Padang Kota Lama. Nampak tak dekat sini yang sebenarnya I excited nak ke Penang for the different purpose. 

Alhamdulillah, Sayang dah izinkan.. Nanti tolong tengokkan anak-anak kita ye Sayang. Tolong tengokkan Mama sekali. 3 hari tak lama, pejam celik je dah habis kursus nanti. I'll be back home on my birthday, alright? Love you!

I dah survey! I nak ajak gak Dell ke sini nanti. Confirm la kena bawak kamera nanti hehehehe
Sumber gambar : http://www.cocoamews.com/street-art-in-penang.html

No comments:

Post a Comment