Nuffnang Ads

Wednesday, October 29, 2014

RSVP : Wawa & Benos Happily Ever After

Tak sabar nak ke wedding dan tak sabar nak ke Ipoh pun ye! Hari tu, dalam perjalan ke Penang cuma lalu je hometown Mama. Kali ni baru betul-betul akan duduk di Ipoh biarpun hanya 1 malam. Selain dari ke Manjoi, dalam perancangan dah ada beberapa port makan yang akan di serbu oleh kitorang. Kitorang??? Bukan I dan Sayang berdua aje tau. No honeymoon T____T sebab Sayang tak dapat pergi.

Kejor yop kejor! Caption tiada kena mengena dengan gambor. Eh, bersoreh pulok kite ye :D
Sumber gambar ialah dari Google.
I, Adik, Mama, Acu dan Sonny akan ke Ipoh pada 7.11.2014 ni meraikan pernikahan dan persandingan Wawa dan Benos. Adik sepupu yang cantik ini akan bertemu jodohnya dengan si handsome. Serius lah, bagai pinang dibelah dua, mesti cantik ni wedding diorang. Sama padan. Macam I dengan Sayang la contohnya, elok je dedua bulat bila bersanding tu kan hahahahaha.

Invitation card pun dah dapat. Cuma tunggu masa je ni nak serbu. I love weddings! I suka tengok benda cantik-cantik. I suka tengok orang punye baju, door gifts, dais, photo booth dan decor decor decor semualah. Lepas tu ditambah dengan pengantin cantik. Lagi lah suka nak tengok kan.

Sabar Ipoh, sesudah Subuh kitorang akan bergerak. Semoga Allah permudahkan urusan kami sekeluarga. Yang paling seronok si Sonny tu la kan tengah-tengah exam boleh berjalan lagi! Hehehehe rezekiiii :D Eh kejap, Mama nak ke Ipoh je kan takdelah sampai Taiping ke Kuale ke kan kan kan? 

No comments:

Post a Comment