Nuffnang Ads

Thursday, October 23, 2014

RSVP : Wondergirldix Reunite

Yay! Esok ada reunion untuk gegerl sekalian. Kawan-kawan lama bila berjumpa haruslah nak ber'HAGHUK' kan... First thing first, mintak izin dari Sayang. Approved! Hahaha panjang langkah esok ni. Jangan diorang ngada-ngada dari nak makan-makan je ke karaoke pulak. Memang takkan dijangka :)

Sebenarnya Fura yang proposed nak lepak untuk lunch esok memandangkan hari Jumaat adalah pre-weekend kitorang :D Bila Fura dah up dalam group, haruslah mak budak yang lain-lain ni bagi sokongan padu. Come on guys, acara makan-makan takkanlah taknak! Cuma belum ada cadangan tempat je, tapi dah fixed akan di Palm Mall, Seremban.

Yang dijangka akan join esok ialah : Fura - Fira - Samani - Ain (lambat sikit katanya) - Chaa dan Aimy - Zana (Paling jauh, dari PD ni) - Huda 

Ini ajelah geng kamceng I sejak masuk keje di JKR sampai ke hari ni. Inilah geng fly dari opis sama-sama. Ini jugaklah geng kamceng kalau bab makan-makan, bercuti dan posing-posing bila tiba apa-apa event di pejabat. Lantaklah u ols, gila glemer ke apa ke kitorang ni, asalkan I ols happy di samping rakan-rakan tercinta.

Apa pun, I masih susah hati, nak makan dekat mana esok ni? I dah proposed Seoul Garden tapi macam kena reject je nih. Ish ish ish......

Gegerl I! 

No comments:

Post a Comment