Nuffnang Ads

Tuesday, September 24, 2013

Kahwin Oh Yeah : Persiapan Kad Sebelah Lelaki

20.09.2013 ke HTJS lagi. SiDia ada appointment dengan dermatologist. Plus, ambikkan ubat untuk Mama. Sambil snorkeling minum air la ni. Actually, dah lama tak buat aktiviti berdua. Selepas meneman SiDia, dengan rela hati I terus ambik cuti. Letih la nak terkejar-kejar sangat.

Berjaya jugak setelkan beberapa perkara dalam tempoh masa setengah hari sahaja. Rasa lega untuk a few things that we had done. Kalau tak dikerah tenaga memang takkan bergerak checklist tu. Kosong tak bertanda. Kami ambik kesempatan untuk selesaikan perkara sebelah pihak lelaki pula. Alhamdulillah.. Allah mudahkan kami. Sangat mudah...

Kad kahwin sebelah lelaki, no, tak mungkin DIY kan. 500 keping boleh pengsan woooiiiii. Lepas tangkap gambar untuk kad nikah, kami bergerak berdua ke Taman AST. Ke satu printing company yang SiDia dah kenal lama. Harga? Ermmm boleh tahan. Keputusan muktamad belum ada lagi ye tapi bentuk kad dah ada. Cuma tak berapa banyak pilihan. Takpe, ada masa nak survey lagi.

Keesokannya, kami ke Bangunan MARA pulak untuk survey lagi satu printing company. Harga memang best dan mungkin SiDia dalam perbincangan dengan family untuk buat yang mana satu. Paling penting, bilangan kad yang perlu ditempah. Nanti tak cukup naya je berulang 20 kali untuk pergi print. Miahahaha.

Legaaaaaaaaaaa dah! Lepas ni yang kena kuarkan.. MONEY MONEY MONEY aje lah ye Sayang hehehehe.

Wow, suci ker????


No comments:

Post a Comment