Nuffnang Ads

Tuesday, December 24, 2013

Oh Rumahku : Pindah

Semua.. Ye, semua barang yang besar dan utama telah dipindahkan dari rumah Mama ke rumah kami. Syukur Alhamdulillah kepada Allah SWT yang memperkenankan doa kami. Terima kasih Mama-Mama, Ayah dan Baba atas semua moral support yang tak terhingga. Dari hari pertama sampailah ke hari ini. Terima kasih Epul dan Suni yang sudi bagi pinjam 4WD mereka yang sampai titisan terakhir barang dapat kami angkat. Jasamu dikenang. Jemput datang sekeluarga ye 28 dan 29 Disember 2013 ni.

Sayang punye LOVE BIRU sebab u Gajah biru kan :)
Paling sayang banyak-banyak, thankful dan sangat appreciate dengan pengorbanan seorang bakal suami yang paling banyak berkorban dan terkorban tenaga. U gagah sangat! I paling kagum tengok u angkat fridge tu sorang diri je. Wallaweyh! Same goes to the TV yang berat gile tu. Sayang, u were amazing. Tak sangka dikurniakan insan yang kuat dan pasti boleh mengangkat I nanti. Errrrrrrr~


Apa yang penting, hampir 95% barangan di rumah ini adalah hasil dari angkatan sendiri dan SiDia. 5% adalah set bilik tidur dari Mama Baba dan barangan kecil macam kerusi plastik dan stool yang dibawa oleh Mama Ayah. Sempurna sangat dah ni untuk kita :)

No comments:

Post a Comment