Nuffnang Ads

Tuesday, March 25, 2014

Tahniah Boboy dan Finaz

Bagai pinang dibelah dua. Memang cantik dan memang sepadan. Tahniah Boboy dan tunang, Finaz. Tahniah jugak kedua belah keluarga. Semuanya cantik belaka, daripada bakal pengantinnya, hantarannya, pelaminnya dan door-gifts nya. I tak ambil banyak gambar. Rugi! Sebab telefon dah habis bateri. Kecewa sikit disitu...

Cantik kan hantaran!
Tengok sirih junjung... weeee~ I suke!
Selamat dah Majlis Pertunangan berlangsung pada 22 Mac 2014 di Simpang Renggam, Johor. Awal hari Sabtu tu kami ke Permatang Pasir di Melaka untuk sedikit sambutan majlis hari lahir dan bacaan doa selamat di rumah Pakcik. Dalam jam 12.30 tengahari kami pun bergerak ke R&R Pagoh dan berkumpul di sana.
Birthday Tachi, Pakcik dan Adam
Ahha, sebelum bergerak wajib la posing maut dulu
Gambar dari IG Noyin :)
Tengok Mama kite sporting tau posing gittew :)
Dah cukup kereta, ada lah dalam 12 kot.. terus kami ke Tol Simpang Renggam. Agak jauh ye sebab atas lagi dari Batu Pahat. Lagi sikit nak sampai ke JPO, phew! Itu kata-kata kosong je, tak singgah langsung ke sana sebab belum gaji lagi.. huaaa!!

Keluarga pihak Finaz sambut kedatangan kami dengan sabar. Adalah dalam 3.25 petang kami sampai. Hehehe lambat kan. Sampai je terus majlis dimulakan dan lepas selesai tangkap gambar semua terus kami makan dan bertolak balik. Ada yang ke Johor, ada yang balik ke Melaka semula. Kami pergi bertiga, bawak Mama sekali. Balik pulak Noyin naik sekali.

Angah Ina & bakal menantu :) Cantik dedua.
Sama cantik, sama padan
Gambar dari IG Noyin :)
Malam, Pakcik terus ajak BBQ. Fuh fuh fuh! Sementara keluarga Abang, keluarga Busu dan keluarga Jiji ke Zoo Melaka, kami yang tinggal dah bedal dulu la bbq tu. Hehehe. Mana boleh tahan tengok lamb. Tapi nak puji banyak, marinated lamb yang beli dekat Giant tu memang sedap gila. Siapa orang Melaka yang dah terdesak nak bbq tapi takde bahan makanan bolehlah tapau lamb dekat Giant je.

Selesai dah cerita Majlis Pertunangan Boboy dan Finaz. Jumpa semula bulan Disember nanti, untuk Majlis Perkahwinan pulak. Ni yang seronok ni bab kenduri-kendara. Semoga dipermudahkan segala urusan bakal pengantin. Kalau ada nak apa-apa bantuan Mak Teh sila bagi tau ye. 

Oh lupa nak cakap, ini ialah anak buah pertama belah Sayang yang bertunang. There are more to come. Ni baru anak Angah Ina. Ramai lagi yang akan ikut jejak langkah Boboy. Kita tungguuuu~

Mak Teh kena diet! Sebab Mak Teh dah gemok. Tidakkkkkkkkkk~

Bukti Mak Teh gemok!
Gambar dari IG Noyin :)




Kredit kepada gambar-gambar dari Instagram Noyin. Terima kasih Noyin, kalau baca sini ye :)



No comments:

Post a Comment