Nuffnang Ads

Tuesday, September 9, 2014

Problem Solved!

Barulah confident nak bekerja dan melayari Internet. Eh? Haha barulah confident nak berjalan sekeliling office, nak pergi toilet dan nak jumpa kawan-kawan. The shawl before was a mistake. Totally messing up my day. Bila tengahari I pulang ke rumah, berjaya jugak I tukar ke tudung yang rasanya bolehlah match dengan baju yang I pakai hari ni. 

Taraaaaaaaaa!~
Terima kasih Photoscape kerana editing disitulah tak nampak minyak-minyak dimukaku
Hahaha
Dah lama beli Bawal Aidijuma Palestin ni cuma belum ada kesempatan nak pakai. I tidak berjalan kemana-mana pun lately cuma duduk rumah tengok TV je. Akademi Fantasia kan dah mulaaaa hahahaha! Dapat juga kesempatan untuk memakai tudung ni hari ni. Hari tu masa beli tiket bas ada hati jugak nak pakai. Disebabkan hari tu ialah Hari Kebangsaan, maka I batalkan dulu sebab semangat cintakan negara masih tinggi. 

Don't get me wrong, tudung bawal ini dibeli sambil menderma. So, tak salah kan :) Memang I tau ada juga manusia yang banned dan marah dengan perbuatan memakai tudung Palestin ni tapi itulah pilihan masing-masing. Kita jihad ke jalan Allah dengan cara kita sendiri yang penting kita jauhi perkara yang bertentangan dengan syarak. In shaa Allah, bertudung untuk menutup aurat bukan untuk menunjukkan lurah-lurah yang tak sepatutnya :)

Problem solved! Jangan cipta masalah lagi ye. Muah2!

No comments:

Post a Comment