Nuffnang Ads

Friday, September 26, 2014

RSVP : Pink Aerobics

Seghomban people, let's donate and get fit! Bukan main tag line yang I bagi dekat event yang ini kan. Untuk yang suka Zumba dan Masala Bhangra, dan dari kawasan Seremban, jemputlah ke Kip Mart untuk join event seperti di ketetapan di bawah ini ye. Nah posternya.

Ada contact number dekat situ, silalah call. Penyertaan terhad dengar ceritanya :)
Murah kan... RM20
Paling best, instructors ialah 3 SAKA. U all tau lah kan 3 SAKA akak bersaka-saka ni lincahnya macam mana. Jangan pitam sudah hehehe. Yang inform I pun Kak Eija (Thanx kak, ingat jugak dekat den hehehe maklumlah den jarang dah onlone FB) dan dia siap bagi borang untuk I fill up dan untuk hantar balik kepada beliau berserta bayaran RM20. Kata Kak Eija lagi, event ni untuk semua, maksudnya lelaki dan perempuan. Yang ala malu-malu kucing nak join sorang-sorang boleh bawak orang rumah. 

Berdasarkan tentative yang I baca di borang pendaftaran tu, its all about breast cancer awareness. So, it's a good party to join. Mehlah, berparty sambil berdonate. Haaa sungguh Bahasa Melayu rojak English Language. I guess, it is a good opportunity for us to learn about breast cancer too. Jangan sampai diri sendiri atau orang disayangi didiagnos menghidap Kanser Payudara barulah kita terhegeh-hegeh nak cari info berkenaannya. At least, kita dah tau ada support group untuk Kanser Payudara dan kita tau apa yang perlu kita lakukan walaupun tak reti nak mengubati at least, moral support penting kan...

Organizer untuk event ini ialah SALAM Senawang dan kalau ada apa-apa pertanyaan silalah ajukan pertanyaan pada mereka. I cuma berminat nak join je, not a part of the organizer nor the instructor. Gituuuuuu! So, apa lagi Seghomban people. Joms!

No comments:

Post a Comment