Nuffnang Ads

Friday, May 31, 2013

Kahwin Oh Yeah : Baju Bersanding

Jatuh cinta dengan SiDia.. Sangat tinggi taste untuk baju persandingan kami. Ingatkan I yang cerewet tapi SiDia lagi lagi lagi over cerewet. Berbekalkan nasib, beberapa butik pengantin di Seremban telah berjaya kami terjah untuk mencari sebut harga terbaik dengan persalinan yang menepati citarasa. Rasa malu-malu pengantin secara tiba-tiba wujud. *blushing* Apalah rupanya I dalam persalinan pengantin dengan usia sebegini. Rasa macam tak kena jeeeeee. Seram.

Terjumpa satu butik pengantin yang menyediakan banyak baju untuk insan-insan 'comel' macam kami ni. Ala-ala berbadan dua ke, tiga kan. Bajunya cantik belaka. Sangat up-to-date dan baru sekali dua dipakai. Pakej pun amat berpatutan. Memanglah I cerewet, siap pesan pada SiDia, 

"U jangan pepandai close deal awal-awal tau, kita ni datang nak survey aje...", 

Siap dengan jawapannya, 

"Ye Sayang, I tau..." 

Ada dua warna pilihan hati, actually, banyak! Tapi kena ikut juga pendapat SiDia sebab nak pakai bagi belah rumah lelaki :D mulalah I nervous. Oh ye, kasut pun banyak disediakan bagi kaki size 'lebar panjang montel' macam I. Legaaaaaaaaaaa dah 2 benda! 

Deko pelamin nampak cantik dan moden. Memang owner butik ni best lah. Ramah pulak tu, kira ikhlas la dalam bagi pendapat. I suka nak collaborate dengan butik ni tapi I sendiri pesan pada SiDia yang PICC akan buat pameran pengantin jugak nanti. Ok sabar ye. Tengok sini meh baju yang telah di shortlisted oleh I, bukan SiDia. Gila kuasa betul ok.

Ni la galeri yang best tu :)
Agak nampak lagi tembam ke pakai putih?
Nampaknya I dengan SiDia belum lagi tengok sendiri baju kuning mustard tu. Adakah lagi sesuai dengan kami? Ahha, kena la tunggu orang butik call untuk tengok  dan cuba baju kuning tu. 

Tak sabarnye!

No comments:

Post a Comment