Nuffnang Ads

Wednesday, July 24, 2013

Congrats Chorrr!

Love birds :)
Kawan lama yaw! 8 years in a row :) Dari Friendster sampeilah Facebook, dari digital camera guna 2 bijik bateri AA sampeilah ke Lomo, dari kereta manual bawak pi Trong, Taiping sampeilah Myvi merah menyala, dari Silibin sampeilah ke Manjoi (betui ke?) dan dari aku gojes sampei lah aku dah Muslimah. Ecehhh, that was too much, kidding je ok. Ape ke hey melalut.

Kelakor kan, kenal dekat Internet sekali dengan Bigie (you are the first ever person to call her that! I like it, though) Selalu benor Bigie tepon hang. Aku budget kureng nak call-call la wey. Sama la macam hang, kedekut sampei ke sudah. Sudahnye tak kemana kedekut tu chorr. Apesey zaman dedulu best ha buat semua benda like no tomorrow, lepak Uptown Hawkers la, lepak Seremban Town la, lepak Ipoh la, lepak KL la, lepak sana sini. Oh, kite mude mase tu wey.

Pueh le ati hang bila aku bawak kamera hang pegi Gold Coast kan. Lepeh tu bajet double with Saz kan muahaha. Aku ade lagi gegambor tu yaw. Tunggu hang nak print (katenye!) memang tah bile kala. Sampei hang dah nak beranak pinak pun aku tunggu takde. Dengor cerita, hang dah jual camera tu ek? Tapape.

Aku menaip nak wish kamu all the best dengan Yatie :) Guess how I know her name. Of course I received your invitation card. By the way, I never change my postal address. Kalau nak anto hadiah honeymoon untuk aku dengan laki aku dipersilakan ye. Its not that I ignored your invitation but the truth is, I got my own reason for not attending your ceremony. Ah, let me just keep it to my self. Haa pasey wife hang, comey wey. Takdelah gemok macam aku dengan Bigie. Pandei pun cari orang Ipoh. Selalu nak kenen orang KL je. Please laaaa. I'm happy to hear about the baby is coming out soon! Tak menyabor dah nak tengok Mat Aghip Jr. Confirm, bermisai dan berperut macam hang jugak. Tapi gegerl cun macam bini hang la hehe.

Selamat melayari bahtera rumahtangga dengan bahagia dan ceria-ceria selalu bersama isteri tersayang. Selamat menjadi bapak kepada baby yang comel. Semoga more babies to come after this. Semoga dilimpahi rahmat dan sejahtera dari Allah. Semoga bertambah gemok hahaha. Sorry aku dah kurus.

Chor, aku curik gegambo hang ni dari sumber-sumber yang boleh dipercayai. Jangan marah ok! Kirim salam dekat awek-awek sekolah St.Michael yang cintakan aku, ok another joke of the day hahaha. Kirim salam kawan-kawan hang yang kenal aku, tapi aku kenal Tenuk je. Tenuk kawin dah eh? Kirim salam dekat wife dia sekali lah. Last word, nanti bulan 12 hujung tahun hang kena bawak wife dengan baby hang datang Seremban. Nak cepat naik ETS tapi highway pun dah senang sekarang Seremban - Ipoh tak sampai 3 jam. Baik hang datang kalo tak aku suruh Pakcik Lan aku gegor hang :)

Wow! Mak, Bapak dengan Abang-abang semua merah yaw!
Jangan nampak sangat mengah tu Chorr.
Haaa tu aku nampak nama dia Yatie haha
Aku rasa nak bagi last words lagi sekali, kira tadi yang dekat atas tu second last tau. Kalau boleh aku nak hang tangkap gambar kawin aku nanti dengan camera Lomo hang semua tu. Aku nak harga kawan-kawan yang FOC please. Haaa, jangan berkira sangat tau. Confirm and deal. 

Assalamualaikum!

I just LOVE this bloody beautiful picture. Cun pulak beg dengan kasut ni ek. Thanx Mat Aghip!


2 comments:

  1. Asalamualaikom kawan lama!
    thanks for this special post, thanks for the wish
    and insyaAllah kalau ada rezeki aku mai kenduri hang

    (mana hang dapat cilok gambo aku ni)
    hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam bff (big fren forever) hahaha
      datang gak aku xkira... bawak kamera!
      kan dh deal tu

      (ada laaaa.. mcm hang xkenal aku)

      :D

      Delete