Nuffnang Ads

Monday, June 17, 2013

Cats Festival!

Alahaiiiii awak semua sungguh comel! Geram bila keliling penuh bebudak bulu ni. Saje je tengok-tengok kot jumpa girlfriend untuk Shipitam. Macam-macam aktiviti la untuk bebudak bulu. Ade catwalk la ape sume. Pagi tu I pergi dulu dengan SiDia. Bila dah naik syok tengok, I ajak pulak Mama dan Ayah. Ada juga jual aksesori dan barangan untuk penjagaan kucing. Ada jugak kucing-kucing yang dipamerkan. Macam-macam jenis ok!

Banyaknye bebudak bulus!
Ada macam rimau, ada yang idung pesek, ada pulak yang takde bulu. I'm sure you guys are familiar with the cats, I tak berapa tau nama mereka. I tau Shipitam je hehehe.

Dia ni belagak sikit tapi kiut
Dia ni macam takut-takut je mungkin sebab ramai orang kot
Ok, jantan yang ensem!
Serius, tak sempat rasa badan dia camne rasa!
Tapi memang bagus la cara mereka mempromosi rumah baru di Bandar Warisan Puteri. Cats Festival diadakan betul-betul di sebelah show house untuk Banglo Topaz, Bandar Warisan Puteri. Lepas tengok kucing, dapat tengok rumah besor harga dalam RM600K++ tu. Huh! Ada rezeki... Insya Allah!

Kitorang beli cat nips untuk Shipitam. Rasanya Mama belum mula tanam. Ingatkan nak beli cat's grass tu tapi dah Mama nak sangat cat nips ok I turutkan... Esok-esok Shipitam terlebih ghairah jangan pening-pening, jangan tension-tension ok Ma :)

Saje je bawak Mama dan Ayah waktu cuti kan :)


No comments:

Post a Comment