Nuffnang Ads

Thursday, June 13, 2013

Kahwin Oh Yeah : Idea Segar Lagi Best Muncul Pulak

Kadang-kadang tengok majlis perkahwinan orang, kita pun jadi tak tentu arah. Itu nak, ini nak. Tapi sabarlah, Samani. Tak lari Fizi dikejar :) Semua, I meant by, ALL OF US, nak sangat majlis yang sempur. Subjectively, takkan ada yang sempurna di dunia ini selain Allah. Kita usaha la menjadikan sesuatu imperfection itu satu yang sangat sempurna, walau akan ada mulut yang mencebik. Pedulikanlah!

Nampak kegelojohan I sebab post gambar signage ni ye ;)
Idea fresh sangat ni baru keluar dari oven. I dah mula-mula cari penunjuk arah yang cantik-cantik dan sesuai. Kalau diikutkan dalam otak, macam-macam dah terfikir. Nak mencantikkan memang hobi I. Tolong jangan sekat ye. Hehehe. These are few signage that came across my mind. Hope, he'll like it. 

ni kawin omputih!
Ni pun sama!
Ha ni baru omelayu ;D
Tiba-tiba pulak Mama request anything to give to our guests. Laaa, I majlis nikah pun kena jugak yer?? Takpelah ikutkan saja kata orang tua. Yang tak sedapnya telur, telur, telur! I tak berapa berkenan dengan bahulu. Muffin pun kureng. Apatah lagi sabun, sudu garfu dan towel kecik buat bentuk lollipop. No, itu bukan I. Paling sakit kepala pun I akan fikir telur lah jugak. Pergi Nilai 3 untuk cuci mata best jugak ni.

Ape diorang letak dalam baldi kecik ni? Buh telur muat tak ni?
Eh, lupa nak tanye Sayang, apa wedding theme kita ye dekat belah rumah u? Please jangan yang serabut sangat. Neither the traditional theme. Simple, putih dan tenang. Ada theme gitu ke? Tengahari buta buat majlis perkahwinan dengan lagu-lagu cinta yang slow romance. Macam tak kena. Bila tema turquoise atau emerald green pun bukan taste I. Lagi sekali I lupa diri, this is boy's side, Samani! Not yours. Sure I'm very particular about what I'm gonna wear. Sebab tu la kena tau theme hehehe.

Dah mula lupa diri konon nak adakan photo booth pulak ahahaha
P.s. Sayang, I suka signage yang I dah buat sendiri masa Tasha nak kahwin tu. Ok tak?


No comments:

Post a Comment