Nuffnang Ads

Tuesday, April 9, 2013

Dari Palong Menghantar Ke Rantau

Hujung minggu yang sibuk. Meraikan hari-hari bahagia insan yang hampir dengan kami berdua. Selesai majlis resepsi Sabtu malam Ahad, kami ke Majlis Pertunangan Ejai dan Dayah pula keesokan harinya. Tak dapat ke kenduri belah Ejai di Palong. Kesibukan di Shah Alam mengatasi segalanya. Tapi berjaya juga I dan Sayang menghantar rombongan dari Palong ke Rantau. Seronok tengok kemeriahan majlis kawan-kawan. Kita bila lagi? Soon! Itu je yang mampu I cakapkan sambil tersengih-sengih kambeng. Hehehehe.

Kami tiba di Rantau hampir jam 1.00 pm dan terus ikut Ejai keluar ke mamak sementara keluarga tengah berbincang. Datang kemudian Shafik dan Ein bersama Ajude dan Yana. Dapat jugak kami bergambar bersama di atas pelamin simple Ejai dan Dayah.

Tunangan orang.
Sebahagian rombongan dari Palong
Sayang, nak bunting gak! Hahahaha
Congrats, korang ;D
Beautiful <3
Ajude & Tunangnya, Yana
With Yana & Ein 
All of us!
Alhamdulillah semuanya mudah belaka dan Allah merahmati majlis itu dan pasangan Ejai dan Dayah sehingga ke Syurga kelak. Insya Allah... Nanti majlis perkahwinan jangan lupa jemput ok!




**All rights reserved. No part of this blog may be reproduced or transmitted in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without prior written permission of Wanie Samani

No comments:

Post a Comment