Nuffnang Ads

Tuesday, April 23, 2013

Jumpa Barang Baik Ni!

Tiba-tiba rasa nak Google mengenai cara untuk ramping. Haah, perut I setembam badan I lah tak tau macam mana cara nak kurangkan lagi ni. Macam pregnant ada juga. Segan bila pakai baju yang agak ada shape tu, kena cover-cover je perut bila duduk. Sekian lipatan semuanya nampak. Tak cantik okey. Lagipun I terpengaruh tengok perut Beyonce! Erghhhh, sangat best. Tak mau perut selambak lagi, apatah lagi 3,4 lambak. Pergi semua lelemak!

I terjumpa satu website yang mungkin dapat membantu I dan you all di luar sana. Kalau korang dah malas sangat nak Google, bolehlah click je carauntukkurus.com ni terus. Serius ada beberapa panduan yang bagus untuk kita mengurangkan berat badan. Antara artikel dari website ni yang I rasakan menarik ialah :

Bear in mind, hanya dengan membaca blog-blog ini takkan ubah berat badan anda. Amalan seharian jugak yang menentukan dimana BMI anda sekarang. Pesanan ala-ala pakar motivasi ini ditaja khas oleh Waniesamani :) Rajin-rajinlah mencari blog mengenai cara-cara diet dengan betul, daripada sibuk hal-hal gosip artis menjanda dan berkahwin lari atau dibela Dato' dan bercuti keluar negara. 

Lepas tu kan, ada satu produk yang tak pernah langsung didengar selama ni iaitu, S-recipes yang nampak macam menarik hati. Adakah sama saja fungsinya dengan produk-produk kurus yang lain? Kalau sama, agak tak berbaloi la beli sebab harganya RM180 dan penggunaanya 1 sachet sehari mengikut panduan yang diberikan dalam website S-recipes ni. Produk ni I dapat dari dalam blog di atas. 

Jom kurus! 

No comments:

Post a Comment